maandag 2 mei 2011

www.MadamLotte.nl is een feit + nieuwe layout!


Verrassing!
Het heeft eventjes geduurd maar voortaan kunnen jullie mijn blog bezoeken via www.MadamLotte.nl !
Ik heb een eigen domein gekocht en van af nu heb ik een eigen .nl site, daar ben ik best wel trots op. Daarnaast heb ik een nieuwe layout, helemaal ontworpen door Maddy. Zij is student op het Cibap in Zwolle en ben haar ontzettend dankbaar voor mijn nieuwe logo.

Voor mij is dit een grote stap in de goede richting. Ik wil Madam Lotte beter, leuker, mooier, groter en professioneler maken. Hier ga ik de komende tijd nog verder aan werken, dus houd de site goed in de gaten.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze verandering vinden?! Laat het me even weten in reactie.

Verder wil ik jullie allemaal heel erg bedanken, want zonder jullie was me dit nooit gelukt :)

Liefs, Lotte

26 opmerkingen:

  1. Ik zei het al op twitter maar ik vind het er erg goed uitzien! De layout is strak en overzichtelijk maar toch lekker girly. :) En een .nl domein is voor jezelf altijd fijn natuurlijk, staat ook een stuk professioneler onder mails e.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd! Ik vind je site er heel mooi uitzien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Hopelijk kan je nog lang zo doorgaan en je layout is echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat gaaf zeg! Je layout is inderdaad een stukkie profesioneler dan het andere. Ik ben echt fan van je site! ga zo door meis, jou blog's vind ik echt leuk ! <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Ik vind het alvast heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaaauw! Het ziet er echt supermooi uit!
    Daar mag je trots op zijn.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je eigen domein! :D Je layout is echt heel mooi geworden :D Nog veel succes met je blog en veel plezier! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk. Allen dat profiel selecteren bij de comments vind ik echt vervelend. hopelijk verandert dit ook. De lay out vind ik wel echt een hele verbetering!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefelicieteerd en je lay out ziet er echt mooi uit.
    mooi overzichtelijk zonder overdreven onnodige dingen (y)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha super gaaf om mijn ontwerp opeens online te zien!
    Heel veel succes nog met je blog!
    xx Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spammen is naar mijn mening wel iets anders dan een pietluttig URL'tje achter je bericht te zetten ;) maarja, als je er niet tegenkunt, raar maar oké ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @Vitalitijd, je site in een comment zetten is spammen. Ik kan hier best tegen, maar ik vind het niet netjes. In het 'blog wereldje' is het niet handig om overal onder je reactie je stie te plaatsen. Wanneer we op je naam klikken kunnen we naar je site, dat is toch meer dan genoeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je nieuwe site! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke verandering!
    Ga zo door ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd :D En wat een mooie layout!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, super leuke lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Echt super tof voor je :D

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat goed! Gefeliciteerd! Het is idd een mooie lay-out geworden met leuke en lekker girly kleurtjes:D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je domein! En de layout ziet er super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie layout en gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van HARTE gefeliciteerd! Je lay out ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.