woensdag 8 juni 2011

Beauty Question: Hoe oud was je toen je met make-up begon?


Ik heb weer een leuke Beauty question voor jullie bedacht. Ik zou graag willen weten hoe oud jullie waren, toen jullie met make-up begonnen. Was je als klein meisje al druk in de weer met de lipstick van je moeder, of begon het pas te kriebelen in je tienerjaren? Ook ben ik erg benieuwd naar het aller eerste product dat je gebruikte. Laat het me weten in een reactie! Benieuwd naar mijn antwoord, lees dan even verder.



Heel eerlijk? Ik was pas een jaar of 14/15 toen ik make-up begon te ontdekken. Als klein meisje speelde ik wel altijd met zo'n opmaak pop, zo'n pop met alleen een hoofd met van die mini lipstickjes en oogschaduw. Maar verder intereseerde het mij nog helemaal niet. In mijn tienerjaren had ik behoorlijk last van acné en mijn veertiende jaar was daarvan wel het ergste. Ik schaamde me voor mijn puistjes en mijn rode huid en daarom begon ik met concealer. Voor mij een grote uitkomst, ik kon mijn onzuivere huid namelijk een beetje verdoezelen. Rond mijn vijftiende begon ik ook met mascara en oogpotlood. Daarna volgde al snel een foundation van Essence en begon ik met het gebruiken van poeder.

Rond mijn vijftiende ging ik al met Cynthia om en dit was ook de tijd dat zij begon met haar toenmalige weblogje, nu beter bekend als Misslipgloss.nl. Vanaf dat moment ben ik haar dagelijks blijven volgen. Nu zijn we 6 jaar verder, kan ik mezelf al een behoorlijke beauty addict noemen, volg ik dagelijks zo'n 10 beautyblogs en onderhoud ik mijn eigen trots MadamLotte.nl. Wie had dat ooit kunnen bedenken?

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoord, op deze Beauty question!

Liefs, Lotte