woensdag 15 juni 2011

De looks van Doutzen Kroes

Wat mogen wij trots zijn op 'onze' Friese Doutzen. Ze is enorm succesvol, is in januari moeder geworden en wat blijft ze er toch altijd even mooi uit zien. Ik vind Doutzen een prachtig model en haar looks spreken mij enorm aan. De gezonde glow op haar gezicht en haar prachtige ogen. Kijken jullie mee naar mijn favoriete looks van Doutzen Kroes?

Doutzen liep modeshows voor ander andere Versace, Dolce & Gabbana, Gucci, Ralph Lauren, Michael Kors, Yves saint Laurent, Viktor & Rolf en is het geizcht van de parfumlijm Calvin Klein's Eternity. Verder werd Doutzen ook het bekende gezicht van L'Oréal en Victoria secret. En dan te bedenken dat deze prachtige dame nog maar 26 jaar is.

Bovenstaande looks zijn typerend voor Doutzen. Lekker naturel, maar wel met de perfecte glow, nude lips, peachy blush, met als aandachttrekker haar amandelvormige ogen. I love her looks!


Ik vond deze leuke make-up tutorial inspired door de make-up van Doutzen Kroes. Ik zal hem zeker even bekijken!

Liefs, Lotte