zondag 19 juni 2011

Essence Shimmer powder


Wisten jullie dat Essence een highlighter in haar assortiment had? Ik in ieder geval niet, daarom was ik ook blij verrast toen ik plots dit leuke product zag liggen. Voor zo'n drie euro nam ik hem mee bij de Kruidvat. Bij Essence noemen ze het trouwens een Shimmer powder, wat het zelfde is als een highlighter. Lees verder om mijn review van dit product te lezen.


Highlighter vind ik echt een zomer product, wanneer de zon op je wangen schijnt en er een gezonde glow ontstaat. I love it! De shimmer powder lijkt me een goede budget variant.



De highlighter zit in een plastic verpakking, die er verder prima uit ziet. De highlighter zelf heeft een leuk motief, er zitten sterretjes in verwerkt. De highlighter zelf ik haast transparant, maar de shimmer is daar in tegen goed aanwezig. En dat is natuurlijk ook de bedoeling van een highlighter.


De highlighter is maar in één kleur verkrijgbaar, en dat is de kleur 01 Prettylicious.



Hierboven zie je het product op mijn hand en op de foto daar onder heb ik de highlighter op mijn jukbeenderen aangebracht. De shimmer in de highlighter is geweldig mooi, hij geeft mijn huid de perfecte glow! Ik heb deze foto expres in het zonlicht genomen, om het effect zo goed mogelijk weer te geven. Uit de zon zie je de highlighter wat minder goed.

Ik vind deze highlighter van prima kwaliteit en ik ben blij dat ik dit product in het Essence assortiment heb gevonden. Ik zal hem deze zomer vast vaak gaan gebruiken!

Liefs, Lotte