maandag 20 juni 2011

Golden, shiny, nude lips


Tijdens mijn shoplog filmpje van Amsterdam zag je ze al voorbij komen, twee nieuwe lipproducten van MAC. De MAC lip Erase zat al tijden in mijn gedachten, maar helaas wordt deze alleen in de Pro store in Amsterdam verkocht. Ik had daarom de kans nog niet eerder gehad om hem te kopen. Maar nu heb ik hem! Ik liep ook tegen een prachtige lipglass van MAC aan, in de kleur Nymphette. Dit bleek een perfecte combi te zijn, dus lees zeker even verder.  


De MAC lip Erase, you love him, or you hate him. Nou ik kan je vertellen, bij ons was het direct al dik aan. Ik ben gek op nude lips en wat moet je dan zonder de lip erase? Je kunt de lip erase heel goed als basis gebruiken voor onder lipstick of een gloss. De lip erase haalt namelijk de kleur uit je lippen en maakt ze nude. De lip erase zelf voelt als een balsem en dat is het ook, als extra toevoeging heeft dit product dus de nude kleur. Hij dekt trouwens enorm goed, dus pas er wel mee op. Ik breng zelf maar een klein beetje van dit product aan. De MAC Lip Erase kost 18 euro en is alleen verkrijgbaar bij de Pro store in Amsterdam.

 Mijn eigen lipkleur

Met Lip Erase

Ik vind het persoonlijk een heel prettig en handig product. Met de lip erase komen veel kleuren lipstick en lipgloss beter tot hun recht. En het is ook nog eens een perfect product om nude lips te maken.



Dit is een Lipglass van MAC in de kleur Nymphette. Deze gloss sprong er voor mij echt uit. Het is een prachtig, nude, roze, peachy kleurtje. Met een gouden shimmer! De lipglass van MAC is vrij dik en plakt een beetje, maar hierdoor blijft hij uren op mijn lippen zitten. Ik ben echt van deze glossjes! Ik geloof dat de lipglass 15 euro kost. Deze is wel gewoon te koop bij de verschillende counters.

En dan de perfect match.. *Tromgeroffel*


MAC Lip Erase + Lipglass in Nymphette. Op de foto komen mijn lippen helaas niet helemaal tot hun recht. Maar het resultaat vind ik zelf erg mooi. Nude lips, met een gouden shimmer er over. De perzik/roze kleur van de gloss past ook perfect bij de nude lips.


En nog een Full face foto. Persoonlijk ben ik echt fan van deze combinatie en dat terwijl ik ze in de winkel niet samen heb geprobeerd. De Lip Erase zorgt voor een nude kleurige basis en de Lipglass geeft een prachtige gouden shimmer. Ik ben benieuwd wat jullie van deze producten vinden en in combinatie!

Liefs, Lotte