woensdag 22 juni 2011

I did some cupcake shopping


Maandag avond kwam ik terug van mijn weekendje Texel. Ik ben lekker tot rust gekomen en het weekend ging voor mijn gevoel veel te snel voorbij. Ik heb dit weekend niet veel geshopt, maar wel kwam ik een paar schattige cupcake spulletjes tegen. Lees verder om te zien wat ik heb gekocht!



Ik ben gek op cupcakes, zowel eetbare in verschillende soorten en maten, maar ook andere spulletjes in de vorm van een cupcake vind ik super schattig. Toen ik in een klein winkeltje op Texel bovenstaande producten zag staan, moest ik ze direct mee nemen. They are so cute!



De cupcakes die je hier boven ziet, zijn badzeepjes. Het is de bedoeling dat je het papiertje verwijderd en het onderste gedeelte van de cupcake zal oplossen in het warme water. De cupcake bevat verzorgende oliĆ«n en aromatische geuren, heerlijk! De top van de cupcake kun je gebruiken als scrub. Je kunt de cupcakes trouwens ook heerlijk gebruiken voor een voetenbadje. De cupcakes kosten 3,50 per stuk. Vergelijkbare cupcakes kun je trouwens ook kopen via de The Beautybakery.


Naast de cupcake zeepjes, kocht ik ook deze enorme cupcake pot met pompje. De pot is behoorlijk groot en zal een blikvanger op mijn make-up tafeltje worden. Je kunt de pot aan de bovenkant openen en er een bepaald product in doen. Ik ga er zelf een lekkere bodylotion in doen. Met het pompje kun je het product heel gemakkelijk uit de pot halen. Je kunt er natuurlijk ook een handzeep in doen. Ik vind hem zo schattig! Ik kocht deze cupcake pot voor zo'n 12 euro.

Ik ben helemaal gek op mijn cupcake spulletjes, ik krijg bijna zin om ze op te eten!


Maar dat is dus niet de bedoeling he. Oke, ik zal het verklappen. Ik heb vanmiddag direct zelf cupcakes gebakken, ik kreeg er enorm veel zin in! Hihi

Liefs, Lotte

De update van vandaag kwam helaas erg laat, dit kwam omdat ik via Blogger vandaag geen afbeeldingen kon uploaden. Mijn excuses hier voor!