vrijdag 17 juni 2011

Ik ben een weekendje weg, deze beauties zijn mee


Over ongeveer een uurtje stappen Jan-willem en ik in de auto, om een weekendje op Texel door te brengen. Mijn ouders zijn daar op dit moment op vakantie en wij gaan gezellig een weekendje langs. Gister had ik mijn aller laatste tentamen van dit schooljaar, ik was wel even toe aan mini vakantie! Lees verder om te zien wie ik allemaal met me mee neem op vakantie..  

Dan heb ik het natuurlijk over mijn make-up. Want ook al ga ik maar 4 dagen weg, ik neem nog aardig wat make-up met me mee. Ik heb me trouwens nog best wel ingehouden ;)


Hier onder zie je alle foto's met daar op de producten, die ik voor dit weekend mee nam. Eigenlijk zijn het de meeste producten die ik op dit moment graag gebruik.


Catrice oogschaduwbasis, mascara en bruine eyeliner. En mij nieuwe Inglot pallet!


Mijn lipproducten. Valt het op dat ik de lipproducten van MAC fijn vind? MAC lip Erase, lipstick in Angel en lipglass in Nymphette.


Gezichtsproducten die ik mee heb genomen. Bronzer van Hema, poeder van Etos, blush van Catrice, foundation Bourjois en concealer van NYX.


En dan nog een aantal kwasten en mijn wenkbrauwpotlood.

Ik ga dit weekend lekker genieten, uitwaaien op het strand en veel leuke dingen doen. Ik ben van te voren hard aan het werk gegaan, zodat jullie gewoon elke dag een update zullen krijgen op Madam Lotte!

Geniet van jullie weekend en dinsdag ben ik er persoonlijk weer helemaal bij!

Liefs, Lotte