zaterdag 18 juni 2011

Leuke kleding items, maar niet voor mij?!


Je hebt het vast wel eens mee gemaakt. Je ziet een meisje met een enorm leuk jurkje en je denkt "Wauw, wat ziet zij er prachtig uit", maar onder tussen bedenk je je ook, dat je het zelf nooit zal dragen. Ik weet zeker dat elke vrouw zich hier wel in kan vinden. Je vind bepaalde kleding items bij anderen super tof, maar je moet er niet aan denken om er zelf in te lopen. Dit komt omdat de kleuren niet bij je passen, het model past niet bij je figuur of je durft het persoonlijk niet zelf te dragen. Lees verder om een aantal outfits te zien, die ik erg leuk vind, maar je zult me er niet snel in vinden..

Outfit nummer één. Wat jullie waarschijnlijk als eerste opvalt, zijn de vele verschillende kleuren. Ik ben gek op kleur, het straalt vrolijkheid uit en je zal zeker opvallen. Maar het is gewoon niet mijn ding. Ik zal nooit verschillende kleuren met elkaar combineren, zoals hierboven. Als ik voor kleur ga, dan zal het een kleuraccent zijn in een shirtje. Of alleen in mijn schoenen bijvoorbeeld. De knal roze, lange jurk vind ik trouwens amazing. Maar het zal me gewoon weg niet staan, met m'n 1.58..

De tweede outfit. Ooh, ik hou van deze outfit! Op de basic top na, zal ik geen enkel item kunnen of durven dragen. Wel zijn het allemaal dingen die ik in een impulsieve bui zou kunnen kopen, maar uiteindelijk nooit zal dragen. De broek met panter print, hoe stoer is die! Maar nee, daar heb ik het lef gewoon niet voor. De pumps passen niet om mijn kleine stampers en de ring zal voor mij niet draagbaar zijn. But I love him! Die zonnebril vind ik op het eerste gezicht ook super, maar waarschijnlijk zal de helft van mijn gezicht er achter verdwijnen.

En dan de laatste outfit. Als ik hier iemand in zou zien lopen, zou ik helemaal zin in de zomer krijgen. Ik vind de oranje kleuren echt mooi en zomers. De hakken zijn enorm en hierdoor voor mij al niet meer te doen. De top zal mijn boezem accenturen en hij zal me waarschijnlijk mollig maken. De jeans en de zonnebril vind ik trouwens wel heel leuk bij deze outfit.

Ik ben benieuwd of jullie dit gevoel herkennen en bij welke kleding items heb jij dit vooral? Laat het me weten in een reactie!

Liefs, Lotte