zondag 26 juni 2011

MAC Fashion flower & Semi-precious wishlist

MAC komt in Juli met een aantal nieuwe collecties uit, waaronder de Fashion flower en Semi-precious collectie. Beide collecties bevatten een aantal prachtige producten, dus ik kon niet anders, ik moest hier natuurlijk wel een leuke wishlist van maken. In mijn wishlist zien jullie de producten uit deze collecties, die er voor mij uitspringen. Ik hoop dat ik een aantal van deze producten kan gaan kopen.


Op 2 Juli brengt MAC de Semi-precious collectie uit. In deze collectie zitten vooral prachtige mineralized producten. Ik zie in deze collectie veel aarde tinten terug, laat ik daar nou net gek op zijn. Ik heb een aantal producten uitgekozen, die niet op mijn wishlist mochten ontbreken. In mijn wishlist zien jullie de Cremesheen glass van MAC. Ik vind vooral bovenstaande kleuren erg mooi, dit zijn de kleuren Pure Magnificence en Natural Flare. Verder ben ik helemaal weg van de Mineralize Skinfish in de kleur Semi Precious Rose Quartz. Hij is alleen al prachtig om naar te kijken!


Op 9 Juli lanceert MAC de Fashion flower collectie. Een heerlijke zomerse collectie met veel kleur en vrolijkheid. In mijn wishlist zien jullie een aantal producten uit deze collectie terug.
Als eerste een lipstick in de kleur Ever hip, dit is een creamy coral lipstick.  Ik ben gek op koraal kleurtjes en ik ben daarom erg benieuwd naar deze lipstick.
Iets wat ik erg leuk vind aan deze collectie, zijn de Lipgelée's. Dit zijn lipglossjes in tubes, met enorm veel glitter. Deze wil ik zeker in mijn stash hebben! En tot slot nog een prachtige Beauty powder en een oogschaduw uit de Fashion flower collectie.

Ik kan niet wachten tot deze collecties in de winkels liggen. Een aantal producten die ik zeker weten wil gaan aanschaffen zijn de Lipgelée's uit de Fashion Flower collectie en de Mineralize Skinfish uit de Semi-precious collectie.

Hebben jullie al producten op je wishlist staan? Laat me weten welke!

Liefs, Lotte


Psst! Er is nog wat onduidelijkheid over de lancering van deze collecties, zo heb ik ook gehoord dat de collecties waarschijnlijk een week later uitgebracht worden.