woensdag 29 juni 2011

Make Up Store cybershadow en blush


Twee weken geleden kwam ik voor het eerst bij de Make Up Store in Amsterdam. Gelijk toen ik binnen stapte, wist ik dat ik niet met lege handen de deur uit zou gaan. De oogschaduws zagen er werkelijk prachtig uit, echte eye candy! En dan de blushes en de oogpotloodjes. Erg mooie producten, dat zijn het zeker weten. Ik liep uiteindelijk de deur uit met een blush in de kleur Lust en een cybershadow in de kleur Sapphire. Lees verder om mijn mening over deze producten te lezen.

De verpakking van de cybershadow en de blush zien er goed uit. Ze zitten in ronde, zwarte, matte doosje. Op de deksel staat een grote M van plastic, hier kun je de kleur door heen zien. Ik vind de verpakkingen erg mooi, leuk design.



In de blush zit 2,5 gram product en in de cybershadow 2 gram. Een prima hoeveelheid, als je het mij vraagt.

Maar de reden dat ik deze producten mee nam, waren voor mij de kleuren. Ik kocht de blush in de kleur Lust. Het is een perzik kleurige blush, met een gouden shimmer. Ik heb gelezen dat deze blush wel wat weg heeft van de bekende Nars orgasm! In ieder geval vind ik de blush erg mooi, hij is mooi warm en past goed bij mijn huid.
De cybershadow kocht ik in de kleur Saphhire. Een lavendel blauwe kleur, met een prachtige glans. Deze cybershadow komt uit de nieuwe zomercollectie van Make Up store, Grace. Hij zal daarom ook tot augustus verkocht worden.


Make Up Store blush in Lust



Make Up Store cybershadow in Saphhire


En dan de swatches van de producten. Links zien jullie de blush in Lust en rechts de cybershadow in Sapphire. Check de prachtige glans in beide producten! In de blush zie je duidelijk de gouden gloed over de blush heen, de blush zelf heeft een perzik kleur. Erg mooi vind ik hem! De cybershadow heeft een heel aparte blauw kleur, ik noem het lavendel blauw. Want ik zie er duidelijk wat paars tinten in terug, ook deze oogschaduw bevat een mooie glans.


Ik maakte deze look met de cybershadow, ik houd echt van deze blauw kleur. Ik combineer hem hier met een zwarte oogschaduw van Catrice, The captain of the black pearl.


Hier heb ik de blush op mijn wangen aangebracht. Boven is de foto met flits gemaakt en onder zonder. Op de foto komt de kleur van de blush niet goed tot zijn recht, ik kreeg hem zo moeilijk op de foto. Maar de swatch die ik eerder liet zien, geeft de kleur van de blush wel goed weer. Ik vind hem echt super!

Ik ben enorm blij met mijn Make Up Store producten, de oogpotloodjes staan ook nog op mijn wishlist! De blush kost 18 euro en de cybershadow 14,50. De Make Up Store is de vinden in Amsterdam, Heiligeweg 9.

Liefs, Lotte