zaterdag 11 juni 2011

Nail of the day: Hello holo apricot


Vandaag heb ik best wel een verrassende Nail of the day voor jullie. Ik combineer namelijk het milky oranje lakje Apropos Apricot, met de special effect topper Hello Holo. Apropos Apricot is een creamy lakje van Catrice en Hello Holo is een lakje van Essence met holografische glittertjes er in.


Zie hier de prachtige, holografische glittertjes in het lakje Hello Holo. I love it!
Je ziet veel glittertjes in veel verschillende kleuren, vooral in de zon geven ze een mooi effect.



Hier draag ik alleen Apropos Apricot op mijn nagels. Dit lakje is op dit moment echt een favoriet van mij. Hij ziet er fris en zomers uit. Het is licht oranje, milky lakje. Heel lief kleurtje! De kwaliteit is zoals we die gewend zijn van Catrice, prima in orde.



En dan natuurlijk de foto's waar ik Hello Holo over Apropos Apricot draag. In eerste instantie zou ik deze twee lakjes nooit combineren, maar ik kwam er plots achter dat dit best grappig stond. Eigenlijk staat Hello Holo op elk creamy lakje super leuk. Het zijn echt holografische glittertjes en dat vind ik
super, je kunt van al je lakjes dus een beetje een holografisch lakje maken, door dit lakje er over heen te lakken.

Wat vinden jullie van deze Nail of the day en zijn jullie ook zo fan van holografische lakjes?

Liefs, Lotte