vrijdag 3 juni 2011

NYX pearl mania's & eyeshadow trio (inclusief look)


Ik ben groot NYX fan en ik kan hier dan ook nooit genoeg van hebben. Van Elke, eigenaresse van de leuke webshop Beauty by Elke, kreeg ik een aantal mooie NYX producten opgestuurd. Ik heb ze getest en ik heb er een leuke look mee gemaakt, lees snel verder om dit alles te bekijken.


Dit prachtige palletje met drie oogschaduw kleuren van NYX kost 9 euro. De kleuren die in dit palletje zitten zijn: Golden, Rust en Walnut bronze. Drie prachtige, warme oogschaduw kleuren. Ik ben gek op dit soort warme kleuren. Wat mij direct op viel, is de zachte structuur van de oogschaduw. Ze zijn enorm goed gepigmenteerd en ze voelen zacht aan, ze zijn ook goed te blenden. Alle drie de kleuren bevatten een mooie shimmer, erg mooi!

Over de Pearl mania oogschaduws heb ik al eens een review geschreven, deze kun je hier vinden. Bij Beauty by Elke betaal je maar 2,40 voor een potje. Geen geld voor zulke mooie oogschaduws!



Dit zijn de swatches van de oogschaduws, wat een pigment! Ik ben erg onder de indruk. De pigmentatie is super goed en de oogschaduw voelt zacht aan. De shimmer is prachtig en de kleuren passen goed bij elkaar. De drie eerste kleuren komen uit het palletje van NYX en de twee laatste zijn de Pearl mania's. De gouden is de kleur Yellow gold pearl, de witte is de kleur Pearl mania white.

Natuurlijk heb ik ook even een look met deze oogschaduw kleurtjes gemaakt, ik heb zowel het palletje als de Pearl mania's gebruikt.



Ik vind het palletje van NYX erg fijn en de kleuren zijn goed gepigmenteerd. Ik ben gek op warme, bruin tinten. Dus met dit palletje zit ik helemaal goed. De Pearl mania's zijn ook enorm fijn.


De producten zijn verkrijgbaar bij Beauty by Elke. Het is een Belgische shop, maar ze verzenden gewoon naar Nederland. Het leuke aan deze webshop, vind ik de exclusieve merken. Zo verkopen ze er NYX, Sigma, OCC Liptars, Lime crime en nog veel meer leuke merken. Zeker een kijkje waar!

Liefs, Lotte