dinsdag 28 juni 2011

Oranje nagels, yes I Like!


Oranje nagels met Koninginnedag of wanneer het Nederlands elftal moet spelen? Nee hoor, oranje nagels kunnen elke dag. Oranje is dé kleur van dit moment, je ziet het terug in de make-up, kleding, maar dus ook op je nagels. Licht pastel oranje, knal oranje, oranje met shimmer, het kan allemaal. Lees verder om mijn favoriete oranje nagellak te bekijken.


Ik vind het zelf erg leuk om oranje nagels te dragen, wanneer mijn outfit basic is, met onopvallende kleuren. Mijn nagels trekken dan de aandacht en maken de oufit net wat spannender. I like it!


Dit is mijn favoriete nagellak van dit moment! Ik kreeg hem gister, toen ik bij de opening van Inglot was. Het is een oranje nagellak van Inglot, in de kleur 980. Hij is donker oranje met een prachtige gouden shimmer.



De nagellak van Inglot is echt van super goede kwaliteit, binnen een paar minuten was de lak volledig droog. In twee laagjes krijg je met deze lak een dekkend effect. Ik vind de kleur erg apart, ik zal hem deze zomer vaak gaan dragen!

Ik ben benieuwd wat jullie van de kleur oranje vinden en dragen jullie wel eens oranje nagellak?

Liefs, Lotte