donderdag 2 juni 2011

Shoplogje van 1 juni 2011


Gister ben ik heel eventjes wezen shoppen en ik kwam met een paar leuke dingetjes thuis. Ik wilde jullie nog eventjes laten zien wat ik kocht. Ein-de-lijk heb ik het Too faced Natural eye pallet gekocht, Joehoee! Ik liep er al wel honderd keer langs, maar steeds liet ik hem liggen. Nu moest ik hem gewoon echt mee nemen, want ik kreeg hem niet meer uit mijn hoofd. Ik kocht ook nog een paar andere dingen, lees snel verder om het allemaal te bekijken.


Hier is hij dan, het prachtige Natural eye palletje van Too faced. Ik kan eerlijk zeggen dat dit mijn duurste beauty aankoop ooit was,  pijnlijk voor mijn pinpas, maar hij was het me zeker waard.


Bij de Kruidvat kocht ik nog twee nagellakjes. Een lakje van Catrice in de kleur Apropos Apricot! Van Essence kocht ik een special effect topper in Hello Holo.


Deze haarband vond ik bij de H&M  en ik vond hem erg leuk. Ik zag hem laatst bij een ander meisje en hij stond haar super leuk. Op de boven kant zie je een soort van blaadjes met kraaltjes.


Bij de Zara kocht ik een basic blauw t-shirt, deze heb ik ook al in een camel kleurtje en hij zit heerlijk. Het andere topje kocht ik bij de H&M.


Verder nog twee cadeautjes voor m'n vriend, zijn favoriete douchepasta en een t-shirt. Zondag hebben we namelijk alweer vier jaar verkering en ik ga hem verrassen met wat cadeautjes. Nu maar hopen dat hij dit niet leest ;)

Dit was mijn shoplogje, ik hoop dat jullie hem leuk vonden!
Ik ben wel benieuwd wat jullie duurste beauty aankoop ooit was?!

Liefs, Lotte