vrijdag 10 juni 2011

Too Faced Natural Eye pallet


Het Too faced Natural Eye pallet, menig beautylover heeft hem al in zijn bezit, ik las alleen maar lovende berichten over dit pallet. Ik liep al zeker vijf keer langs het pallet, maar steeds kocht ik hem niet. Maar toen ik hem bij de Sephora lag liggen, met een klein beetje korting, kocht ik hem dan eindelijk. Ik ben gek op bruintinten en neutrale looks, met dit Pallet zit ik dus helemaal goed. Lees verder voor mijn review en foto's van het Natural eye pallet.

De verpakking van dit Pallet vind ik prachtig, de details op het doosje geven het een luxe uitstraling. Het doosje zelf is van karton, ik zal er dus wel heel voorzichtig mee moeten doen, karton kan best snel beschadigen.


Wanneer ik het pallet open, zie ik deze prachtige oogschaduws. Ook de binnenkant van het doosje ziet er mooi en goed verzorgd uit. De oogschaduws zijn verdeeld in drie looks, namelijk day, classic en fashion.



In het dekseltje van het pallet zitten drie kaartjes, waarop uitgelegd wordt hoe je de verschillende looks kunt creƫren. Leuk bedacht van Too faced!




En dan natuurlijk het leukste aan dit prachtige pallet, de oogschaduws. In dit pallet zitten vooral bruin tinten, er zitten een aantal matte kleuren in, maar vooral met shimmer. Onder de 'Day' look, vallen de matte kleuren; Heaven, Velvet revolver en Sexpresso. Onder de 'Classic' look vallen de kleuren; Silk Teddy, Push up en Erotica. Onder de 'Fashion' look vallen de kleuren; Nude beach, Honey pot en Cocoa Puff.
Je kunt de kleuren natuurlijk ook op een andere manier combineren, dit doe ik namelijk zelf wel. Ik vind het wel leuk bedacht, dat het op 'thema' is ingedeeld.


En dan naar de swatches. Ik heb de kleuren op dezelfde manier geswacht, als hoe ze in het pallet zitten. Ik ben erg onder de indruk van de pigmentatie, want die is super. Maar dat had ik stiekem ook wel verwacht van dit pallet.
Mijn favoriete kleuren zijn; Sexpresso, Push up, Heaven en Erotica. Prachtige kleuren, die ik al regelmatig heb gebruikt. Het Too Faced Natural Eye pallet kost 40 euro en is verkrijgbaar bij de Sephora.

Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met dit pallet en wat jullie mening hier over is. Binnenkort komt er een look online, met het Natural eye pallet.

Liefs, Lotte