donderdag 23 juni 2011

Unieke en handgemaakte sieraden, Janimie.com


Sieraden die handgemaakt zijn en een persoonlijke touch hebben, I love it. Janis van Janimie.com maakt haar eigen handgemaakte en unieke sieraden en verkoopt ze in haar eigen webshop. Ze verkoopt ontzettend veel verschillende kettingen, ringen en oorbellen. Janis maakt ook sieraden in opdracht, dus heb je een leuk sieraad nodig voor een bijzondere gelegenheid of wil je een persoonlijke ketting voor iemand maken, het kan allemaal.



Janis creëert unieke en handgemaakte sieraden door kleine voorwerpen in te gieten in hars en deze te schuren en te polijsten tot ze mooi glanzend en glad zijn. Dit zie je terug in kettingen, ringen en oorbellen. Hierboven heb ik een aantal mooie exemplaren uitgezocht, dit zijn mijn favorieten!
De prijzen van de kettingen liggen tussen de 10 en de 15 euro, wat ik een redelijke prijs vind voor handgemaakte sieraden. De ringen liggen in dezelfde prijs klasse.




Dit is een ring die Janis voor mij gemaakt heeft. Ik ben gek op roze en op grote ringen, met deze ring zit ik dus helemaal goed. De ring is echt enorm groot! De ring is verstelbaar, waardoor hij ook om mijn kleine vingertjes past. De glittertjes maken de ring net wat aparter. Je moet er natuurlijk wel van houden, maar persoonlijk vind ik hem apart en leuk!


Ook kreeg ik deze ketting opgestuurd, met twee voetjes in het glas verwerkt. Ik vind deze ketting iets minder goed bij mij passen, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Wel vind ik deze ketting erg leuk om cadeau te geven aan iemand die zwanger is! Een mama voetje en een baby voetje. Daar ga ik hem dan ook voor bewaren, ik weet zeker dat de 'mama' hem erg leuk zal vinden.

Janis werkt de sieraden heel precies af en er gaat veel tijd zitten in het creëren van deze sieraden. Dat maakt de sieraden extra bijzonder, vind ik zelf.
Heb je interesse in de sieraden, dan moet je zeker even een kijkje nemen bij Janimie.com. Tot en met 7 juli krijg je 20% korting op je aankoop, wanneer je de kortingscode "madamlotte" gebruikt.

Liefs, Lotte