woensdag 29 juni 2011

Wat maakt jou echt blij?!


Ik begin deze morgen met een heerlijke, vrolijke update. Ik heb namelijk wat leuks bedacht, een vragenlijstje over alle dingen waar jij nou echt blij van wordt. Ik hou van positiviteit en vrolijkheid, dus met deze vragen zit ik helemaal goed. Ben je benieuwd naar de vragen die ik heb bedacht en mijn vrolijke antwoorden? Dan moet je zeker even verder lezen.
• Van welke mensen om je heen word je blij?

Ik word blij van de mensen die mij gelukkig maken. Dat is mijn vriend Jan-willem, mijn zusje Vera, mijn ouders en de rest van mijn familie. Mijn hondje Bengel maakt me trouwens ook heel blij, dit is alleen geen mens, hihi. Verder zijn er ook nog vriendinnen die belangrijk voor me zijn en mij absoluut heel blij maken. Ze weten zelf wie ik bedoel ;) Love you!

 

• Van welke make-up producten word jij blij?

Oeeh, dat is heel lastig. Ik word blij van foundation en concealer, want zonder deze producten zou ik mijn rode en onzuivere huid niet kunnen camoufleren. Verder word ik heel blij van mooie blushes, lipsticks en oogschaduws. Wanneer een verpakking van een product er mooi uit ziet, maakt dat alleen al me heel blij! Kennen jullie dat gevoel? ;)

 

• Van welke film(s) word je blij?

Comedies natuurlijk! denk bijvoorbeeld aan de film Big Mama. Lach niet, maar ik kan ook heel blij worden van sommige cartoon films als Ice age, Kongfu Panda en Shrek! hihi

 

• Van welke internet site word je blij?

Natuurlijk word ik blij van internet site's waar ik mijn hobby (beauty) in terug kan vinden. Hierdoor ben ik toch ook geïnspireerd om zelf een blog te beginnen. Maar stiekem word ik het meest blij van mijn eigen site, omdat ik elke dag weer geniet van het schrijven van artikelen en het lezen van jullie reacties!

 

• Van welk eten word je blij?

Chocolaaaa, welke vrouw niet? En een paar lekkere cupcakes, uiteraard ook met chocola.

 

• Van welke momenten word je blij?

Als ik denk aan de momenten, waarbij ik echt zo'n *kriebel in de buik* blij gevoel heb. Dan noem ik zeker de leuke momenten met mijn vriend, wanneer we lekker uit eten gaan, wanneer we over het strand wandelen of een avondje weg gaan. Ook word ik blij van de momenten, dat ik leuke dingen met ons gezin doe. Of wanneer ik een avondje ga stappen met vriendinnen, lekker met ze uit eten ga of gewoon een avondje bij ze op de bank hang.

 

• Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?

Ik word blij van mijn enthousiasme en positiviteit. Ik ga uit van de goede dingen in een mens en bekijk dingen graag van de positieve kant. Is natuurlijk niet altijd mogelijk, maar ik probeer het wel! Ik ben een sociaal mens en wil het eigenlijk iedereen naar zijn zin maken. Ik sta voor anderen klaar en ik ben een betrouwbaar persoon. Daar ben ik best wel blij mee :)

 

• Van welke hobby word je blij?

Ra ra ra? Beautybloggen!

Dit waren mijn antwoorden. Nu wil ik natuurlijk ook graag jullie antwoorden op deze vragen horen, daarom kun je het lijstje met vragen hier onder overnemen en invullen binnen een comment. Ik ben ontzettend benieuwd!

Als je een eigen blog of site hebt, mag je deze vragen ook gerust overnemen. Laat het met dan wel even weten en plaats er even een linke van mij bij :)

Liefs, Lotte


De vragen:
Van welke mensen om je heen word je blij?
Van welke make-up producten word jij blij?
Van welke film(s) word je blij?
Van welke muziek word jij blij?
Van welke internet site word je blij?
Van welk eten word je blij?
Van welke momenten word je blij?
Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Van welke hobby word je blij?