dinsdag 7 juni 2011

Yves Saint Laurent lipstick in Nude beige


Graag presenteer ik aan jullie, de mooiste lipstick ever! Deze prachtige lipstick van Yves Saint Laurent kreeg ik zondag van mijn lieve vriendje, wat een schat is het ook. Al een tijdje liep ik te kwijlen bij deze lipstick en nu heb ik hem dan. Het is een Silky sensual radiant lipstick met SPF 15, in de kleur Nude beige. Lees verder voor prachtige foto's en mijn review.  


De lipstick zat verpakt in een mooi, gouden doosje. Ik voelde me net een prinsesje, toen ik het doosje in m'n handen kreeg! Hihi


En dan hebben we het nog niet over die prachtige verpakking gehad.. Is het geen plaatje? Een gouden huls met mooie details van YSL. Als dit geen luxe gevoel geeft..



Het is duidelijk dat de verpakking van dit product op en top is. De lipstick ligt ook vrij zwaar in de hand. Er zit 4 gram lipstick in de huls. De kleur is trouwens het zelfde als de roze kleur die in de huls is verwerkt, leuk detail.



De kleur die ik kreeg, was de kleur Nude beige. Een zacht roze, nude kleurtje. Echt een kleurtje dat bij mij past, ik vind het een hele draagbare en neutrale kleur.


Heel voorzichtig breng ik de lipstick aan, stel je eens voor dat hij afbreekt!
Dan is het nu tijd om de lipstick op mijn lippen te bekijken.


De lipstick heeft een licht, zacht, roze kleurtje. Hij is vrij nude, maar je wordt er zeker niet bleek van. Het is niet een opvallend kleurtje, maar toch mooi aanwezig. I love it! De lipstick bevat een mooie glans. De lipstick voelt romig en glijd over mijn lippen heen. De kleur is erg goed gepigmenteerd en blijft lang op mijn lippen zitten. Hier in merk ik wel dat het een luxer product is. Ook prettig dat er SPF 15 in de lipstick zit verwerkt, dit geeft je lippen net wat extra bescherming.


Ik ben super blij met de lipstick en hij voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Maar goed, dat mag ook wel de prijs die je er voor neer moet leggen. De lipstick kost namelijk 29 euro en is verkrijgbaar bij de luxere parfumerie zaken (Douglas, Ici Paris XL) Ben je nog opzoek naar een luxe lipstick, met een prachtige verpakking, met een lief, roze kleurtje. Dan moet je zeker voor dit juweeltje gaan!

Liefs, Lotte