maandag 6 juni 2011

Zoeva kwasten review


Kwasten zijn wat mij betreft onmisbaar. Wanneer je je make-up goed wilt aanbrengen, kun je daar het beste goede kwasten voor gebruiken. Je make-up zal er beter uit zien! De kwaliteit van de kwasten vind ik daarom ook best belangrijk. Vorige week kwamen mijn kwasten van Zoeva binnen, dit is een Duitse beauty webshop. Hier verkopen ze vooral mooie kwasten en verschillende palettes.


Je kunt bij Zoeva gewoon met bankoverschrijving betalen en binnen een week heb je je bestelling in huis. De kwasten werden keurig in doosjes geleverd en om de kwasten zelf zat nog een beschermhoesje. Er handig, want deze hoesjes kan ik zo weer gebruiken.


En dit zijn de kwasten die ik had besteld, drie gezichtskwasten en twee oogkwasten. Ik zal er stuk voor stuk bij langs lopen.


Dit is de bufferkwast in 104. Ik wilde al een tijdje een goede buffer kwast, dus ik besloot deze direct te kopen. Nu snap ik niet hoe ik ooit zonder kon. De kwast is plat afgescheden en erg compact, perfect voor het aanbrengen van foundation. Met de bufferkwast krijg je een mooi egaal resultaat. De kwast is niet van dierlijk haar, maar voelt als nog super zacht! De kwast kost 8,20


Dit is de poederkwast in 106. Deze kwast heeft een heel prettig formaat (niet te groot) en voelt heerlijk fluffy! Ik vind dit zelf een hele prettige, zachte poeder kwast. Ook deze is niet van dierlijk haar, maar zo voelt hij wel. Hij kost 8,20


Dit is de blushkwast in 128. Een goede blushkwast is naar mijn idee een must. Ik heb zelf al een aantal blush kwasten, maar de perfecte had ik nog niet gevonden. Maar nu dus wel! Deze blush kwast heeft een praktisch formaat, hij past precies op mijn wangen. Hij voelt heerlijk zacht aan en is schuin afgesneden. Deze kwast kost 5,80


Bij Zoeva noemen ze dit een creasekwast, maar volgens mij is dit gewoon een blendingkwast in 228. Deze blendingkwast is gemaakt van eekhoornhaar en dit is serieus de zachtste blendingkwast die ik ooit gevoeld heb. Hij is heerlijk zacht en blendt erg goed, hij heeft een vrij groot formaat. Hij kost 4,20


Ik had nog helemaal geen pencil kwast, daarom koos ik voor de pencilkwast in 230. De kwast is erg compact, klein en loopt een beetje in een puntje. Perfect om oogschaduw in je crease aan te brengen, ik heb hem al meerdere keren gebruikt en hij werkt erg handig. Dit kwastje heeft pony haar en voelt ook zacht aan. Hij kost 3,80


De kwasten van Zoeva, ik ben fan! Ik ben echt onder de indruk van de goede kwaliteit, de zachtheid en hoe ze werken in gebruik. In het begin laten ze wel wat haartjes los, maar dit is vrij minimaal. Na een keer wassen, is dit al een stuk minder.


Ik kan jullie de kwasten van Zoeva zeker aanraden. De prijsjes zijn oke en de kwaliteit is top. Ze werken alle vijf erg goed en ze zijn zo héérlijk zacht!

Liefs, Lotte