maandag 13 juni 2011

Zoeva Sun power blush pallet


Onlangs konden jullie mijn review over de Zoeva kwasten al lezen, waar ik trouwens enorm tevreden over ben. Maar ik bestelde ook een blush pallet van Zoeva, namelijk het Sun power pallet. Een pallet met 10 blushes in zomerse bruin tinten. Blushes in bruin tinten, zowel mat als shimmer, met dit pallet kom je de zomer wel door. Lees verder voor mijn review en meer foto's.

Het Sun power pallet is een langwerpig, zwart, mat doosje. De verpakking ziet er strak en prima uit.



En zo ziet het pallet met de blushes er uit, Eye candy! In dit pallet zitten vooral blushes in bruin tinten, maar ook vind je er meer koraal kleurige  blushes en zelfs oranje. Ik had nog geen enkele blush in deze kleuren en daarom koos ik ook voor dit pallet. De bruine blushes kan ik geod gebruiken om mee te shapen en de overige blushes staan mooi op mijn wangen.



Ik kan me voorstellen dat je in eerste instantie niet graag oranje wangen wilt krijgen, maar als je de oranje blush heel subtiel aan brengt, krijg je een mooi fris en zomers effect. De bruine blushes geven mijn wangen ook een zomerse gloed.


Dit zijn de swatches van de blushes, ik heb ze op dezelfde volgorde aangebracht, als hoe ze in het pallet zitten. De blushes zijn erg goed gepigmenteerd en zijn zacht van textuur. Je kunt ze heel gemakkelijk blenden. Let er wel op dat ik de blushes vrij dik heb aangebracht op de swatches, op mijn wangen zou ik ze natuurlijk veel subtieler en lichter aanbrengen.

Van de bovenste rij vind ik de tweede en laatste blush erg mooi en van de onderste rij de derde en laatste kleur.
Ik vind dit een erg fijn pallet en al helemaal voor de prijs die ik er voor heb betaald, namelijk 12,95. Dat is nog geen 1,30 per blush!

Liefs, Lotte