zondag 10 juli 2011

Barbie roze beautyproducten


Ik ben een echt meisje-meisje en ik ben gek op bijna alles wat roze is. Ik heb dan ook veel roze beauty producten in mijn stash zitten. Roze blushes, lipsticks en nagellak. Ik draag eigenlijk bijna elke dag wel een roze product op mijn snoet. Beniewd naar mijn favoriete barbie roze producten? Lees dan snel even verder.


Ik begin bij de lipproducten. Ik heb echt ontzettend veel roze lipproducten, maar ik ging opzoek naar de echt barbie roze producten. De producten die je hierboven ziet, sprongen er voor mij echt uit. De lipstick Frozen Rose van Catrice is een grote favoriet van mij! Hij is lekker knal en laat je lippen echt opvallen. Verder zie je nog een Pout Polish van Sleek, deze tinted lipconditioner bevat een hele mooie barbie roze kleur. Hij bevat veel pigment! Een ander lekker knal roze lipproduct is deze knal roze lipgloss van de Hema, ook deze bevat lekker veel pigment.


De blush Amazon Princes van MAC komt uit de Wonder woman collectie en gebruik ik erg graag. Vooral het gedeelte met de knal roze kleur is lekker opvallend. Deze blush bevat veel pigment en hij is lekker groot! Ik heb een oogschaduw van Catricie in de kleur Pink rock superstar, deze kocht ik vorig jaar toen de nieuwe mono oogschaduws van Catrice net in de winkels lagen. Ik vond de kleur zo opvallend, deze kleur bevat veel pigment. Ik gebruik hem af en toe ook als blush. Naast de roze gezichtsproducten, heb ik ook een aantal barbie roze nagellakjes. Mijn favorieten zijn deze twee, Gum Pink van Elf en Lovie Dovie van Essie.


Hier draag ik Lovie Dovie van Essie op mijn nagels, een heerlijk babie roze kleurtje toch?


Amazon Princess als Blush, Frozen rose op mijn lippen en Lovie dovie op mijn nagels.

Het is duidelijk dat ik van roze beautyproducten houd, maar ik gebruik het wel in mate. Ik wil er natuurlijk niet bijlopen als een roze zuurstok. Maar een roze blush draag ik wel dagelijks, ik zorg er gewoon voor dat ik dit subtiel aanbreng. Ik ben benieuwd of jullie ook van roze beautyproducten houden en welk product is daarvan jullie favoriet?

Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.