donderdag 7 juli 2011

Classic red lips


Iedere vrouw, elk meisje dat van make-up houdt, zou minstens één rode lipstick moeten hebben. Rode lippen zijn klassiek, chique, kunnen elke dag en staat iedereen. Echt waar, rode lippen staat bij iedere vrouw. Het is alleen wel belangrijk om de juiste kleur te vinden en hem op de juiste manier aan te brengen. Ik vertel jullie hoe je je perfecte rode lipstick kunt vinden en in een filmpje laat ik zien hoe ik mijn rode lipstick aan breng.

Hierboven zie je verschillende celebs, allemaal dragen ze rode lipstick. Het staat ze allemaal even mooi, vind ik zelf. Je hebt rode lipsticks met verschillende ondertonen, zowel warm als koel. Een rode lipstick met een warme ondertoon (bijvoorbeeld bruin/oranje), staat vaak het mooist bij vrouwen met een warme ondertoon in de huid. Dit zie je heel duidelijk bij Beyonce hier boven. Ze draagt een lipstick met een warme ondertoon en dit staat perfect bij haar huid. Vrouwen met een koele ondertoon, kunnen beter voor een lipstick met een koele ondertoon gaan (bijvoorbeeld roze). Kom je er zelf niet uit? Dan kun je je het beste laten adviseren door een visagist of een MUA bij de MAC bijvoorbeeld. Zij kunnen zien welke rode lipstick het beste bij je staat.


Ik draag een lipstick met een meer roze (koele) ondertoon, dit is de kleur My red card, van Catrice. Ik ben gek op deze rode kleur! Een rode lipkleur is heel klassiek en kan eigenllijk naar elke gelegenheid. Je draagt het bijvoorbeeld naar je werk, een feestje, naar school of een dagje shoppen. Rode lippen kunnen elke dag! Het fijne aan rode lippen is, is dat je derest van je look heel neutraal kunt laten. Geen extreme ooglooks of een knalle blush, gewoon rode lippen en klaar. Zelf vind ik het mooist om ze te combineren met wat zwarte eyeliner, mascara, klein beetje blush en wat highlighter. In onderstaand filmpje leg ik uit, hoe ik mijn rode lipstick het liefst aan breng.


Ik ben benieuwd wat jullie van rode lippen vinden! Hebben jullie de perfecte rode lipstick al gevonden?

Liefs, Lotte