vrijdag 8 juli 2011

Een vraag voor mijn lieve bezoekers!


Over precies 12 dagen bestaat Madam Lotte één jaar. Niet te geloven dat ik al een jaar aan het bloggen ben, het is allemaal zo snel gegaan! Ik ben al aan het aftellen, want ik heb een aantal leuke verrassingen op de planning staan. Waaronder een paar te gekke winacties! Ik ben zo dankbaar dat jullie elke dag op Madam Lotte komen kijken en ik wordt helemaal blij van al jullie reacties. Ik blog elke dag met heel veel plezier en ik kan me een leven zonder bloggen al niet meer voorstellen. Jullie maken het bloggen voor mij extra leuk. Lieve mailtjes en reacties, heerlijk om te lezen! Ik neem jullie feedback altijd serieus en ik vind het belangrijk dat ik naar mijn bezoekers luister, daarom wil ik jullie een vraag stellen..  

Ik wil heel graag van jullie weten wat jullie nog missen op Madam Lotte? Waar willen jullie meer over lezen, waar hebben jullie behoefte aan? Wil je bijvoorbeeld meer persoonlijke updates, meer fashion, meer filmpjes, meer budget producten.. Laat het me weten, want hier ben ik erg benieuwd naar. Wat zou jij nog graag willen lezen op Madam Lotte? Misschien hebben jullie wel hele leuke ideeën en die wil ik dan natuurlijk graag horen.

Ik hoop dat jullie deze vraag willen beantwoorden en er eventjes over na willen denken, zou ik ontzettend lief vinden! En tellen samen met me af naar 20 Juli?

Liefs, Lotte