donderdag 21 juli 2011

Essence 50's Girls Reloaded producten


Toen ik over de Essence 50's Girls Reloaded collectie hoorde, was ik direct enthousiast. De producten, in marine stijl, zagen er goed en leuk uit. Vooral de nagellakjes, de lipsticks en de translucent powder spraken me aan. Daarom heb ik deze producten in huis gehaalt, om ze eens goed te testen. Ik kan vast verklappen, er zit één product tussen waar ik helemaal flabergasterd van ben. Ik vind hem zo ontzettend mooi en hij staat me ook goed, benieuwd waar ik het over heb? Lees dan snel verder.  



Dit is het product waar ik het net over had. De lipstick uit deze collectie in de kleur 02 I'm sailing. Wauw, wat vind ik hem mooi. De kleur van de lipstick is zacht oranje, een beetje perzik achtig. Love it! Oranje lipsticks zijn helemaal hip, maar ik durf me nog niet te wagen aan zo'n knal oranje kleur. Deze kleur valt bij mij wel in de smaak. De lipstick is super romig en glijdt over mijn lippen heen. De kleur is perfect, oranje, maar niet te knal. Ik ben er helemaal weg van! De huls van de lipstick lijkt trouwens sprekend op de MAC lipsticks.


Heb ik te veel gezegd over deze lipstick? de kleur is fantastisch, al zeg ik het zelf. Helaas dekt hij niet in één keer perfect. Maar na zo'n drie laagjes krijg je dit resultaat, je moet wel af en toe bij smeren om het goed te laten zitten. De lipstick kost twee euro.




Een leuk product uit deze collectie, vind ik de Translucent loose powder. Naast de goede verpakking, werkt het product erg goed. Het is een losse poeder, waarmee je je make-up afpoederd. Hij matteerd de huid en blijft goed zitten. De poeder zelf is wit, maar hier is op de huid niets van de zien. De poeder 'smelt' heel goed samen met de huid. De Translucent loose powder kost 3 euro en is verkrijgbaar in de kleur 01 Ahoy!


De nagellakjes van deze collectie zagen er goed uit. Ik koos voor bovenstaande lakjes, in de kleuren 02 Back to the 50's (rood) en 05 You're a heartbreaker (grijs). De verpakking van de flesjes vind ik erg leuk, weer eens wat anders. Er zit 15 ml nagellak in de flesjes, behoorlijk veel.


Back to the 50's is een hele heldere kleur rood. Hij is lekker fris en knal. Rood is een kleur dat altijd kan, in de zomer en in de winter. Echt een kleur, om je outfit mee op de fleuren. Ik vind het een prachtige rode nagellak. Hij is volledig creamy en dekt in twee laagjes.


You're a heartbreaker is een donker grijze nagellak met shimmer. Dit lakje dekt ontzettend goed, ik heb hier maar één laagje aangebracht. Ik vind het een mooie grijze lak en de shimmer geeft een mooi effect. De lakjes kosten 1.79.


Ik vind dat Essence een leuke collectie heeft neergezet, met de 50's Girls Reloaded. De marine stijl en fris, witte verpakkingen spreken me zeker aan. De kleuren uit deze collectie passen perfect bij de marine stijl en zijn aangesloten bij de trends van dit moment. Een leuke zomer collectie, wat mij betreft. Op bovenstaande foto draag ik trouwens de lipstick (I'm sailling) en de poeder. De collectie is wel limited edition, dus wees er snel bij als je nog iets uit deze collectie wilt hebben.

Voor de gehele collectie en meer informatie, raad ik je aan hier te kijken.

Lots of love, Lotte