zondag 31 juli 2011

Fotodagboek van Juli 2011

Een nieuwe rubriek op Madam Lotte, namelijk een fotodagboek van de afgelopen maand. In deze nieuwe rubriek wil ik jullie maandelijks een kijkje in mijn leven geven, door veel foto's te laten zien van momenten die ik mee maak. Op deze manier leren jullie mij zeker wat beter kennen en zien jullie wat ik in zo'n maand allemaal beleef. Ik hoop dat jullie dit een leuk onderdeel gaan vinden op de site, jullie zullen vooral veel foto's gaan zien, met een kleine uitleg. Vandaag is het tijd voor mijn foto dagboek van de afgelopen maand, Juli. Hope you like it!


Een foto van mijn make-up kastje, chaos!


Tijd om te bloggen! Hier ben ik bezig met een artikel voor Madam Lotte, over barbie roze producten.


Een outfitje die ik droeg op een warme dag, waar zijn de warme dagen gebleven?



<3 Sushi


Mijn nieuwe wedges, ben er nog steeds super blij mee!


Het liefste hondje van heeeeeeeeeeeeel de wereld, Bengel.


Geshopt in Groningen, bij de o.a. MAC, Sephora, Kruidvat en H&M


Veer en ik, lekker make-uppen met m'n zusje


Playing with make-up


Zo ziet mijn bed er uit, als ik foto's aan het maken ben voor de site


Brillemansie 8)


Love this outfit! Droeg hem de afgelopen maand



Mooie roosjes in de tuin


Spelen en knuffelen met Bengel


Mijn favoriete lipstick van dit moment! I'm sailling van Essence



Lekkere aardbeien tussen door



De leukste paskamer ooit! In de Peek en Cloppenburg in Den Haag


Heel veel regen de afgelopen maand



Heerlijke hot chocolate met caramel van de Starbucks


Een leuk hoekje in mijn kamer, waar producten op staan die ik nog moet gebruiken voor een artikel,


Een favoriet tijdschrift van mij



Regen, roze paraplu & Den Haag



Gekregen van m'n lieve mams


Verliefd momentje


Nieuwste Harry Potter film, Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. Beste HP film ooit!

Dit was mijn fotodagboek van de afgelopen maand alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te zien en te lezen. Laat me weten of dit voor herhaling vatbaar is, ik vond het in ieder geval heel leuk om de foto's te maken en voor jullie en online te plaatsen.

Lots of love, Lotte