zaterdag 2 juli 2011

Geshopt donderdag 30 Juni 2011


Afgelopen donderdag ben ik met mijn moeder een dagje naar Amsterdam geweest. Ik mocht nog wat dingen uitzoeken, omdat ik mijn Propedeuse had gehaald. Het was echt een verwendagje! Lekker ergens gegeten, leuke dingen geshopt en het was ook nog eens heerlijk weer. Ik ben onder andere geslaagd bij de Lush, MAC, Zara en H&M. Lees verder om mijn geshopte spulletjes te bekijken.


De eerste winkel die we bezochten was de Lush. Mijn moeder was er nog niet eerder geweest en keek d'r ogen uit. Hier hebben we echt een tijdje rond gesnuffeld. We liepen de winkel uit vol met heerlijke lush producten. Waaronder een suiker scrub, een hand serum en een summer pudding soap. Hmm heerlijk! We kregen ook nog twee 'test' zeepjes mee.


Bij de MAC kocht ik een blush in de kleur Harmony. Dit is een perfecte blush om mee te shapen. Ik was al bewust opzoek naar deze blush, want Serena kocht deze blush ook toen we gingen shoppen. Ik vond hem haar zo goed staan, dat ik hem ook graag wilde proberen! De MUA raadde mij deze ook aan qua kleur.



De knal roze top en de witte tas, kocht ik bij de Zara. Eigenlijk was ik opzoek naar een knal roze blazer, maar deze hadden ze helaas niet meer. Deze top had wel dezelfde kleur en ik vond hem erg leuk, dus deze nam ik mee. De witte tas vind ik echt te gek! Ik was opzoek naar een nieuwe tas, en een witte had ik nog niet. Ik vind de gespen die er op zitten ook een leuk detail.



Bij de H&M kocht ik bovenstaande shirtjes. De creme kleurige blouse valt lekker ruim en staat leuk met een lichte top er onder. Het shirtjes met de strikjes vond ik zo lief! Ook deze valt ruim en wat kort, dus hierbij is het leuk om een wat langere top er onder te dragen.


Tot slot kocht ik bij de H&M nog een lichte, jeans legging. Ik vond jeans leggings heel handig en zo'n kleur als deze had ik nog niet. Hij zit echt heerlijk en is vooral leuk wanneer je er iets langs op draagt.


Ik ben erg blij met al m'n aankoopjes. Ik heb weer een aantal fashion items gekocht, en niet te veel beauty. Het was een hele gezellige dag en ik ben lekker verwend. Jullie zullen van de lush producten zeker nog reviews krijgen, ik kan namelijk niet wachten om ze lekker te gebruiken!

Liefs, Lotte