vrijdag 22 juli 2011

H&M Autumn collectie & wishlist


De laatste dagen, wat zeg ik, weken is het echt herfst weer geweest. Veel regen, regen en regen. Ik vond het dan ook helemaal niet vervelend dat de nieuwe catalogus van de H&M al op de deurmat viel. Ook al zitten we midden in de zomer, zo voelt het niet. Gelukkig maakt de nieuwe Autumn collectie van de H&M alles goed. Er zitten veel leuke items tussen, die ik graag met jullie wil delen. Natuurlijk kon een kleine wishlist voor madam zelf, niet ontbreken.



Ik ben helemaal weg van de nieuwe collectie van H&M. Ik heb niet vaak het gevoel dat ik zoveel items leuk vind, maar deze keer wel. We zien in de nieuwe collectie veel bruin, camel en oranje. Ik ben gek op camel en bruin tinten, dus helemaal goed! Nog steeds veel oversized items en taille rokken. Ik vind het heerlijk om al deze items al goed te bekijken!

H&M over de Autumn collectie:
Laat je dit seizoen inspireren door elegante vrouwelijke fashion. Combineer verschillende oranjetinten met winters wit om een modern vintage-gevoel te creeren.


Jullie hadden hem al aan zien komen, mij eigen wishlist. Heerlijk om voor jezelf de mooiste items uit te zoeken en eens even naast elkaar te zetten. Hier onder zie je mijn wishlist, van de nieuwe H&M collectie.



Ik ben erg benieuwd wat jullie van de nieuwe Autumn collectie vinden? Hebben jullie, net als ik, al een aantal favorieten.

Lots of love, Lotte