woensdag 20 juli 2011

Happy birthday to Madam Lotte!


Yay, hiep hiep hoera! Vandaag bestaat m'n site precies één jaar. Niet te geloven dat ik alweer een jaar aan het bloggen ben, de tijd is zo snel gegaan. Als ik terug kijk naar een jaar geleden is er zo veel veranderd, natuurlijk qua layout (wat vinden jullie van m'n nieuwe design?) maar ook qua artikelen en mijn houding als blogger. Ik neem het beautybloggen serieuzer, ik ben actiever bezig en steek er steeds meer tijd in. Ik ben als beautyblogger zeker gegroeid, dat durf ik wel te zeggen. Lees verder om een aantal hoogtepunten van de site te bekijken, + een filmpje voor jullie!

Zo begon ik vorig jaar met mijn aller eerste artikel, schattig toch?



Hierboven zie je alle headers die ik het afgelopen jaar heb gehad. Wat een verschil en wat een groei, vind je ook niet? Ik zie echt dat Madam Lotte steeds wat strakker en beter werd. Ik heb van geen enkele header spijt gehad, want op die momenten vond ik ze geweldig! Maar het meest blij ben ik natuurlijk met mijn nieuwste header..

Lekker strak, rustig en clean. Precies wat ik in gedachten had. Zien jullie het leuke hartje links? Deze heeft Suzanne voor me gemaakt, daar wil ik haar nog even extra voor bedanken!

Mijn hoogtepunten van het afgelopen jaar? Mijn aller eerste filmpje, die trouwens enorm goed is bekeken! Ik vond het verschrikkelijk eng om het filmpje op te nemen, ik was zo zenuwachtig. In mijn filmpjes zie je ook, hoe ik veranderd ben en hoe ik nu te werk ga. Leuk om terug te zien!
Verder zijn al jullie lieve reacties, allemaal kleine hoogte puntjes! Ook vond ik het leuk dat ik in contact kwam met collega beautybloggers en dat ik bij de Opening van Inglot mocht zijn. Mijn shoptripjes naar de MAC en Sephora waren trouwens ook elke keer weer kleine hoogtepuntjes, hihi. En natuurlijk dat ik de beautyblogger van Girlscene ben geworden, dat had nooit gekunt zonder mijn blog. Ik ben trots op het afgelopen jaar en ik kan alleen maar blijven groeien en verbeteren. Ik blog nog steeds elke dag met veel plezier, enthousiasme en liefde. Ik hoop natuurlijk ook dat jullie dit 'voelen' op mijn site.


Jullie horen het goed, vanmiddag komt de eerste winactie online! Dus kom allemaal nog even terug, want ik weet zeker dat jullie dit graag willen winnen.
Ik voel me net een beetje jarig, hihi. Tijd voor een taartje, of een lekkere cupcake, Hmm..

Lots of love, Lotte