zondag 17 juli 2011

Helemaal mijn ding, Nude nails


Ik ben gek op neutrale kleuren, zowel in mijn kleding, make-up en op mijn nagels. Ik draag geregeld nude lippen, maar je ziet ook veel neutrale kleuren in mijn kleding terug. De laatste tijd ben ik ook gek op nude nails, nagellak in neutrale kleuren. Nude nails kunnen altijd, elke dag. Ze staan bij elke outfit en geven je nagels een verzorgde uistraling. Lees verder om meer te lezen over nude nails en mijn favoriete nude nagellak.

Nude nails zijn nagels met een neutraal nagellak kleurtje, denk bijvoorbeeld aan een creme kleurige nagellak of een een heel licht roze. Nude nails hebben een kleurtje, die dicht bij de kleur van je eigen nagels of huidskleur komt. Nude kleurige nagellak geven je nagels toch een verzorgde uistraling en het staat altijd netjes.



Dit zijn al mijn nude kleurige nagellakjes. Van licht bruin, creme, zacht roze en transparante lakjes. Je ziet Eyeko, Catrice, OPI, Clarins, Miss sporty en ELF. Vrijwel alle lakjes hebben geen shimmer en glitter.


Nude nagels draag ik erg graag en vervelen me eigenlijk nooit. Soms draag ik dagen achter elkaar een nude kleurtje, I like it! Tijd voor mijn favoriete nude nagellak.



Innocent van ELF is mijn favoriete nude nagellak. Hij dekt in twee laagjes en geeft de perfecte nude look! Deze nude kleur staat goed bij mijn huid en geeft een verzorgend effect. De kleur valt absoluut niet op, maar toch ziet het er netjes uit. Ook vind het prettig dat dit een goed dekkend lakje is, in de meeste gevallen dekken nude nagellakjes minder goed. Ik kocht dit lakje voor maar 1 euro via ELF. Zeker een aanrader!

Wat vinden jullie van nude nails en welk lakje is hiervoor jullie favoriet?
Lots of love, Lotte