zondag 3 juli 2011

Beauty Question: Wat is je grootste beautygeheim?

Ik heb weer een nieuwe beauty vraag voor jullie bedacht namelijk, wat is je grootste beautygeheim en kan je iedereen aanraden? Dit is een vraag wat vaak aan celebs wordt gesteld, maar nu stel ik hem aan jullie. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar jullie geheimen en wie weet kunnen we elkaar hier mee helpen. Benieuwd naar mijn geheim? Als je verder leest zul je hem lezen, ik weet zeker dat jullie dit allemaal nodig hebben..

Beauty geheimen, je leest ze overal en iedereen heeft weer een eigen beauty geheim. Daarom vind ik het ook heel lastig om hiervoor één ding uit te kiezen.


Een beauty geheim kun het misschien niet noemen, maar ik kan jullie het allemaal aanraden.. Rust uit, doe een middag dutje, ga op tijd naar bed, slaap minstens 8 uur. Jullie hebben het vast vaker gehoord, maar voor mij werkt dit echt. Wanneer ik slecht slaap of te weinig slaap, merk ik dat aan mijn huid. Ik krijg onzuiverheden en m'n huid ziet er slechter uit. Wanneer ik om 11 uur m'n bed in duik en er om 7 uur vrolijk weer uit spring, voel ik me een stuk fitter en ziet mijn huid er beter uit. Wanneer ik veel stress heb (bijvoorbeeld door school), doe ik af en toe een klein middagdutje! Als ik dit niet zou doen, merk ik dat ik me niet goed voel en wordt ik steeds vermoeider. Een schoonheidsslaapje, vrouwen hebben het gewoon nodig! Want ja, wie 'schoon' wil zijn, moet gewoon een slaapie doen ;)

Vertel in een reactie jullie beautygeheim en waarom is dit echt jouw beautygeheim? Ik ben reuze benieuwd.

Liefs, Lotte