vrijdag 29 juli 2011

Lush zepen, mijn favoriete geuren


Ik ben ondertussen een groot Lush fan en ik heb een aantal zepen van lush met veel plezier gebruikt. Toen ik een tijd terug in Amsterdam was met mijn moeder, kocht ik de heerlijke Summer pudding zeep. Van de verkoopster kreeg ik nog twee kleine stukjes Honey I washed the kids en Miranda mee, de twee zeepjes die ook in mijn top drie stonden! De afgelopen tijd heb ik alle drie de zeepjes lekker gebruikt en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik er van vind.


Links een groot stuk Summer pudding, midden een stukje Honey I washed the kids en rechts Miranda.


De Summer pudding is een zeep van Lush die mij direct al aansprak. Ik ben gek op frisse geuren, een beetje fruitig en een klein beetje zoet. Zepen moeten voor mij te zoet zijn, daar ben ik niet zo gek op. Geef mij maar een frisse zeep met een fruitige geur! Summer pudding is een zeep met verse kersen, gemalen amandelen en een vleugje citroen. De geur ruikt fris, maar daarnaast ook een beetje fruitig zoet. Helemaal mijn geur, dat weet ik zeker. Als je ook gek bent op frisse geuren, die een beetje fruitig ruiken, dan raad ik je deze zeep zeker aan! Voor een stuk van 100 gram betaal je 5,25

Lush over Summer pudding:
Is het geen plaatje? Je krijgt gelijk zin in een heerlijke picknick met een fantastisch toetje toe. Deze zeep bevat echte kersen en gemalen amandelen die oude huidcellen verwijderen. Een vleugje citroen maakt de zeep extra fris!



Van de verkoopster kreeg ik nog twee extra stukjes zeep mee, links zie je Honey I washed the kids en rechts Miranda.

Honey I washed the kids is zeer populaire zeep van Lush. Dit zeepje deed mij direct denken aan van die toffee snoepjes, en laat ik die nou net erg lekker vinden. Natuurlijk ruik ik ook de honing en dit is een heerlijke geur, gelukkig is hij niet te zoet. Voor een stuk van 100 gram betaal je 5,45

Lush over Honey I washed the kids:
Als je hier een keer aan gesnuffeld hebt ben je verkocht. Het is moeilijk te beschrijven waar Honey I Washed The Kids precies naar ruikt, maar een soort van honingtoffee, caramel... In ieder geval loopt het water je in de mond. Het is natuurlijk ook niet voor niets onze best verkopende zeep. Weet je wat je doet? Koop even een stukje, en oordeel zelf!

In de Lush winkel twijfelde ik tussen Summer pudding en Miranda. Daarom was ik blij dat ik Miranda als nog in een klein stukje mee kreeg. Deze zeep zit vol met fruitige geuren en vooral de sinasappel is goed te ruiken. Ik ben gek op fruitige geuren, die niet te zoet zijn. Met deze zeep zit ik helemaal goed! Voor een stuk van 100 gram betaal je 4,95

Lush over Miranda:
We maken Miranda met verse, organische vruchten omdat ze vol vitamine C zitten. Verder voegen we bergamotolie toe. Dat staat erom bekend een goed effect te hebben op de conditie van je huid in tijden van stress. Verder ruikt het ook vooral erg lekker naar sinaasappel. Ylang Ylang wordt vaker gebruikt omdat het een verstevigend effect heeft op je borsten, hoe handig! En jeneverbesolie geeft je een frisse teint en een wakkere blik op de wereld.


Het mag duidelijk zijn dat ik fan ben van deze Lush zepen. Maar Summer pudding blijft voor mij mijn grote favoriet, een heerlijke frisse zeep om je dag mee te beginnen!

Ik ben benieuwd of jullie ook ervaring hebben met de lush zepen en wat is jullie favoriet?

Lots of love, Lotte