donderdag 14 juli 2011

Mijn nieuwe aanwinst, Zwarte suede wedges


Vorig jaar winter zag ik deze prachtige, zwart suede enkellaarsjes staan bij de Schuurman schoenen. Ze trokken direct mijn aandacht, maar de aantrekkingskracht was niet zo groot dat ik ze moest kopen. Ik vergat ze een beetje, maar mijn liefde voor deze laarsjes bleek lichtelijk bestaan. Tot dat ik ze twee weken geleden weer zag staan en wel in de uitverkoop. Het was er weer, dat gevoel dat ik vorig jaar bij deze laarsjes kreeg. Ik besloot ze niet direct te kopen, maar ik kon het uiteindelijk niet laten, en kocht ze gister voor zo'n 60 euro.


Zoals jullie misschien al wisten, is het met mijn maat 35 niet altijd makkelijk leuke schoenen te vinden. Ik heb deze enkellaarsjes in maat 36 gekocht, maar ze passen goed. Ze zijn van zwart suede en van goede kwaliteit. Onder het laarsje zit een sleehak, die voor mij aardig hoog is. Ik ben dan ook niets gewend qua hakken ;)



Ik kan het bijna niet geloven, maar naast dat ze ik ze heel mooi vind lopen ze ook heerlijk. Ik had niet verwacht dat ik op deze schoenen makkelijk zou kunnen lopen, maar ze voelen erg goed!

Ik ben heel blij dat ik deze zwarte suede laarsjes uiteindelijk toch heb gekocht! Wat vinden jullie van ze?

Lots of love, Lotte