zondag 24 juli 2011

Nail of the day, Circus confetti


Ik heb zo'n leuke topcoat gevonden, eentje met confetti stukjes! Ik stond laatst voor het Essence schap, toen ik deze special effect topper in de kleur Circus confetti, zag staan. Een flesje vol met confetti stukjes, vol glans, glitter en kleur. Ik kocht het eerste beste flesje dat ik zag en ging direct aan de slag. Wat een leuk en vrolijk lakje is dit, ben er helemaal weg van! Lees verder om mijn nail of the day met dit lakje te bekijken.



Oke, dit lakje is erg lastig op de foto te krijgen, maar ik heb toch mijn best gedaan! Ik draag Circus confetti over een donker blauwe lak van Catrice. M'n zusje droeg deze combinatie en ik vond het wel een geslaagde combi! De donkere onderkleur, laat de confetti goed uitkomen. De confetti stukjes zijn best groot, dus breng hem wel voorzichtig aan. Ik breng eerst een druppel aan en werk het daarna uit met het kwastje, dit vind ik de fijnste manier.


Ik combineerde de lakjes Hip queens wear blue jeans van Catrice met Circus confetti van Essence.


Een glitter bom in een flesje!
Ik vind het zelf een geslaagde combi geworden en je nagels vallen met deze topcoat zeker op. Leuk voor een feestje, of gewoon wanneer je zin hebt in wat vrolijkheid. Ik ben benieuwd wat jullie van deze combinatie vinden!

Lots of love, Lotte