zaterdag 30 juli 2011

New in: Leuke budget kettingen


Ik ben gek op sieraden en lange kettingen draag ik met veel plezier. Bovenstaande kettingen kocht ik vorig weekend in Den Haag en ik wil ze graag met jullie delen. Het aller leukste is misschien wel, dat ze allebei lekker budget proof zijn. 'Goed' voor onze portomonee en er ook nog eens hip bij lopen, lees verder voor meer foto's en informatie.


Veren zijn hip! Ik zie ze terug in kleding en sieraden, deze ketting past perfect bij deze trend. Ik zag deze ketting al op de webshop van H&M, maar in het echt vond ik hem nog mooier! Voor 6,95 kocht ik deze enorme ketting met veertjes. Hij kan mijn outfit helemaal opfleuren. Het is een lange ketting en ik zou hem zelf het liefst combineren met een basic outfit, zodat alle aandacht naar de ketting gaat.



Deze vintage ketting zag ik bij de Zeeman hangen, ja ladies echt waar, bij de Zeeman! Ik ben onder de indruk, Zeeman is lekker bezig. Tijdens de Amsterdam Internation fashionweek kwamen ze met een mega stunt en showde hun nieuwe collectie en nu liep ik ook al tegen super leuke sieraden aan. Love it! En het aller leukste is nog wel de prijs van deze ketting, ik betaalde namelijk maar drie euro. Ik zou zeggen, ren NU naar de Zeeman. Naast deze ketting, hadden ze trouwens nog meer leuke kettingen hangen.

Ik ben blij met deze nieuwe kettingen, ik kan ze bij veel verschillende outfits combineren en ik zal ze met veel plezier gaan dragen. Ik hoop dat jullie wat aan deze leuke budget tip hebben!

Lots of love, Lotte