woensdag 13 juli 2011

NYX lipsticks, Tea rose & Strawberry milk


NYX is één van mijn favoriete budget merken. Helaas is dit merk in Nederland niet in de winkel te verkrijgen, maar veel online webshops verkopen dit fijne merk. Ik heb al ervaring met de lipsticks van NYX, dus ik kon het niet laten om wat nieuwe kleurtjes bij te bestellen. Strawberry milk en Tea rose stonden al een tijdje op mijn wishlist. Beniewd naar mijn review over deze twee producten? Lees dan snel verder.


De verpakking van de NYX lipsticks ziet er altijd goed uit. Een zwarte, ronde huls met daarop witte tekst. Onder in de lipstick zie je de kleur van de lipstick zitten, erg handig. Er zit 4 gram product in.



Ik ben gek op roze lippen, daarom koos ik ook voor twee verschillende roze lipsticks. Strawberry milk is een licht roze, koele kleur. Ik had hier veel over gelezen en bij veel mensen valt hij in de smaak. Tea rose is een warme roze kleur. Hij neigt wat naar het oud roze en is aardig donker. Twee erg mooie kleuren, vind ik.


De swatches van de lipsticks. Links zie je Strawberry milk en rechts Tea rose. Twee totaal verschillende kleuren lipstick. Strawberry milk is duidelijk een koele roze kleur en Tea rose een warme kleur. Ik was even vergeten hoe heerlijk romig de lipsticks van NYX ook al weer zijn, maar nu weet ik het weer. De lipstick glijd als boter over mijn lippen en ze voelen heerlijk zacht aan. De lipsticks zijn allebei creamy en bevatten geen shimmer. Beide kleuren dekken erg goed en hebben veel pigment.


Hier draag is Strawberry milk op mijn lippen. Het mag duidelijk zijn dat deze lipkleur echt de licht voor mij is. De licht roze kleur is té licht voor mijn huid en geeft geen mooi effect. Erg jammer! Ik hoop dat hij me in de winter mooier zal staan en anders moet ik hem maar aan iemand geven met een lichte huid. Ik denk dat deze lipstick wel prachtig staat, wanneer je een hele lichte huid hebt. De kleur vind ik trouwens wel te gek, echt als een aardbeien milkshake, zoals de naam al zegt.


Hier draag ik Tea rose. Kijk dit is meer een kleurtje voor mij! Tea rose is een prachtige, warm roze kleur. Hij staat perfect bij mijn huid, een beetje 'my lips but better' effect. Dit kleurtje zal ik vast en zeker vaak gaan dragen.


De lipsticks van NYX, ik ben gek op ze. Maar uit deze review blijkt wel dat het lastig is om de juiste kleur voor jezelf te vinden. Ik had het fijner gevonden, wanneer ik de lipsticks zelf even had kunnen uitproberen. De lipsticks voelen erg fijn aan op mijn lippen, zijn lekker romig en dekken goed. En het leukste van dit alles, ze zijn zeker budget proof. Voor een NYX lipstick betaal je €2,49 bij Boozyshop.

Lots of love, Lotte