dinsdag 5 juli 2011

Outfit: Like a butterfly


Het is vandaag heerlijk weer, het zonnetje schijnt en het niet te warm of te koud. Ik heb vanochtend een lekkere wandeling gemaakt met onze hond en het leek me leuk om jullie mijn outfit van vandaag te laten zien. In Amsterdam kocht ik een nude kleurige blouse. Hij is lekker luchtig en zit heerlijk, ik draag hem in deze outfit.


Onder de blouse draag ik een simpele witte top, omdat de blouse wat doorschijnend is. De blouse kost geloof ik 15 euro en kocht ik bij de H&M. Ik combineer hem met een lichte jeans en zwarte ballerina's.


Bengel is echt gek op de camera! Wanneer ik buiten outfit foto's wil maken, komt hij direct bij me zetten en krijg ik hem met geen mogelijkheid weg, haha.


Ik moest bij deze outfit gelijk aan van die mooie vlinders denken. De top vind ik een beetje een vlinder model hebben, I like it! Voor de rest is de outfit heel basic, maar wel helemaal Lotte. Ik draag in mijn oren nog leuke kralen oorbellen.


Ik combineer de outfit met zwarte ballerina's van de H&M. Heel simpel en past overal bij.

Wat dragen jullie op deze zonnige dag?

Liefs, Lotte