dinsdag 19 juli 2011

Outfit: Nerdy girl with wedges


Ik had weer zin om mijn outfit aan jullie te showen, vandaag weer een outfit update! Het is vandaag best zonnig , heerlijk weer om even in de tuin te zitten. In deze outfit zien jullie mijn nerdy bril en mijn nieuwe zwart, suede wedges. Lees vooral even verder om meer outfit foto's te zien en om te lezen waar ik de kledingstukken vandaan heb.


De outfit is vrij simpel en bevat veel basics, maar toch vond ik het leuk om dit aan jullie te laten zien. Ik ben nou eemaal van dit soort oufits, rustige kleuren en af en toe een kleur accent. Sinds ik mijn zwart, suede sleehakken heb, draag ik ze erg vaak. Ik had niet gedacht dat ze zo makkelijk en fijn lopen. De wedges komen van de Schuurman schoenen. Ik draag verder geen zwart, behalve dan mijn bril van Hans anders.


Ik draag een beige kleurige top van de Zara en hieronder een witte top van de H&M. In de top van de Zara, die lekker nonchalant valt, heb ik een knoop aan de zijkant gelegd. Dit vond ik wel een leuk en speels effect geven! De lichte jeans die ik draag, is een jeans legging van de H&M.


Om toch wat meer kleur aan het geheel te geven, draag ik bij deze outfit een paar random armbandjes. De armbandjes komen overal vandaan, zowel van de Action als van de Six.

Dit was alweer mijn outfit van vandaag en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden? Laat me in een comment weten wat jullie outfit van vandaag is!

Lots of love, Lotte