woensdag 27 juli 2011

Review Sephora lipgloss


De Sephora, wat ben ik er gek op. De Sephora is voor mij echt een beauty heaven, waar ik uren kan rond snuffelen naar de mooiste producten. Een tijdje geleden liep ik weer eens te snuffelen in de Sephora, toen ik tegen deze twee lipglossjes aan liep. Ze lagen in de Sale bak en waren voor 70% afgeprijsd, voor dat ik het wist liep ik met deze twee kleurtjes de winkel uit. Ik koos voor de kleuren Pink o lada (perzik kleur) en Summer crush (koraal). Lees verder voor mijn review.


Van lipgloss kan ik nooit genoeg hebben. Ik was al een tijdje opzoek naar oranje kleurige lipglossjes, die niet te knal zijn maar toch mooi van kleur. Toen ik deze glossjes in de Sale bak zag liggen, vond ik ze zeker het testen waard. Ze zijn verpakt in een handige tube, wat ik zelf altijd makkelijk vind werken. Er zit 15 ml product in. De verpakking is vrij simpel, doorzichtig met zwarte letters. Hierdoor zie je de kleur goed door de tube heen.

De gloss voelt wat stevig aan, maar voelt zo totaal niet op mijn lippen. Hij plakt niet en voelt prettig aan. Ik voel de gloss wel zitten, maar het is geen plakkerige lipgloss. De geur is een beetje zoet, maar niet te overdreven. Ik vind het een frisse, zoete geur hebben. Er zit geen smaak aan de lipgloss.

Pink o lada ziet er in de tube uit als een roze/ perzik kleurige gloss met gouden shimmer. Erg mooi voor overdag en de gouden glitter geeft de gloss een mooie finish. Summer crush is een meer koraal kleurige gloss, lekker fris voor de zomer en ook hier vind je de gouden shimmer weer terug. Love it!

Links de swatch van Summer crush en rechts Pink o lada. Summer crush is absoluut mijn favoriet, de kleur is niet zo gepimgenteerd als je zou denken. Maar toch is de kleur mooi aanwezig, koraal met een prachtige gouden shimmer. Pink o lada is vrij sheer, maar de gouden shimmer is wel mooi aanwezig. Dit is een leuk glossje voor overdag, lekker neutraal. Maar van mij had deze toch wel wat meer kleur mogen hebben.

Ik ben tevreden met de lipglossjes van Sephora. De pigmentatie is wat matig, maar de gouden shimmer is fabulous! De kwaliteit is prima en ze blijven redelijk goed zitten.
De lipglossjes van de Sephora kosten zo rond de 10 euro, de exacte prijs kan ik helaas niet terug vinden. Let wel op dat er nu dus 70% van af gaat, waardoor ze nog maar zo'n drie euro kosten. Goede deal, wat mij betreft.

 
Lots of love, Lotte