dinsdag 12 juli 2011

Sleek Oh So Special review & ooglook


Het Sleek Oh So Special pallet, het nieuwste pallet van Sleek. Hij is pas net te verkrijgen en nu al razend populair. Al vele bloggers hebben over dit pallet geschreven en hierdoor moest ik hem wel kopen. Overal las ik positieve reviews en al snel had ik hem bij Boozyshop in mijn digitale winkelmandje liggen. Ik draag de laatst tijd steeds vaker roze en paarse oogschaduw, met dit pallet zit ik dus helemaal goed. Ik heb er voor gekozen om er toch een review over te schrijven, gewoom omdat ik zo enthousiast ben. Verder heb ik met dit pallet een mooie ooglook gemaakt. Lees dus snel verder!


Het Oh So Special pallet zat verpakt in een mooi kartonnen doosje. Ik vind het zelf mooi als producten verpakt zitten in doosjes, geeft net wat extra luxe aan een product. Het pallet zelf is mat zwart, met glanzende letters, zoals elk ander Sleek pallet.



Wat ik heel handig vind, is dat er een doorzichtige folie op ligt met daarop de namen van de oogschaduws. Heel handig, wanneer je bijvoorbeeld een look maakt en je wilt de oogschaduw kleur benoemen. Verder is het spiegeltje een handige en leuke toevoeging aan dit pallet. Het pallet bevat 12 oogschaduw kleuren, in lieve roze en bruin tinten. Onder in het pallet zit nog een sponsaplicator, waar ik zelf niets mee doe.



De linker helft van het pallet bestaat uit zachte roze en bruin tinten. De rechter helft bevat donkere kleuren, waarmee je mooie smokey looks kunt maken. Het pallet bevat zowel matte oogschaduw als oogschaduw met shimmer. Ik vind het leuk om dit met elkaar te combineren. Je kunt met dit pallet echt heel veel kanten op, ik weet zeker dat je hier hele mooie romantische looks mee kunt maken. Maar voor een avondlook zit je met dit pallet ook helemaal goed.



Dit zijn de swatches van de linker helft van het pallet. Deze kant heeft vooral veel zachte, roze kleurtjes. Van links naar rechts zie je de volgende kleuren: Bow, Organza, Ribbon, Amper, Gateau, The mail. Organza is mijn favoriet, van deze kant van het pallet. Het is een prachtige oud roze kleur met enorm veel shimmer, I like!



Dit zijn de swatches van de rechter helft van het pallet. Veel donkere kleuren, ook hier zie je weer matte kleuren en shimmer. Van links naar rechts zie je de kleuren: Gift basket, Glitz, Celebrate, Boxed, Wrapped up, Noir. Met deze donkere kleuren kun je mooi in de crease werken, of maak er een mooie smokey look mee. Gift basket en Celebrate zijn zeker weten mijn favorieten.
Ik ben erg tevreden met de kleuren en met de pigmentatie van de oogschaduws. Alle kleuren hebben enorm veel pigment en geven in één laagje al een prachtige kleur af.


Dit is de ooglook die ik heb gemaakt met het Oh So Special pallet. Ik heb Bow als hihglighter onder mijn wenkbrauwen en in mijn binnenste ooghoeken gebruikt. Op het middelste gedeelte van mijn oogleden heb ik Pamper aangebracht, een lief zacht roze kleurtje. Daarnaast heb ik Gateau aangebracht, dit heb ik goed in elkaar geblend. In de crease heb ik Wrapped up aangebracht, met in de de buitenste hoek Celebrete. Helaas pakt mijn camera de kleuren niet op, zoals ze in het echt zijn. Maar als nog vind ik het een lieve look geworden!


Ik ben gek op romantische ooglooks, waarbij ik roze combineer met donkere kleuren. Dit palletje is daar echt perfect voor!
Net als veel anderen, ben ik ook super enthousiast over dit pallet. Echt een must have wat mij betreft. Ik vind dit één van de mooiere palletjes van Sleek, Je kunt met dit pallet veel kanten op en daar houd ik van.

Ik kocht het pallet bij Boozyshop voor 7,95. Absoluut budget proof!

Lots of Love, Lotte

3 opmerkingen:

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.