woensdag 13 juli 2011

Stel je vraag aan Madam Lotte!


In een vorig artikel gaven jullie allemaal masaal aan, dat jullie meer persoonlijke updates willen. Dat vond ik zelf erg leuk om te lezen! Natuurlijk wil ik vaker persoonlijke updates doen en ik heb al heel veel leuke ideetjes. Jullie willen weten wie ik nu eigenlijk ben en wat ik allemaal in het dagelijks leven doe, jullie willen me beter leren kennen. Mij leek het een leuk idee om zo veel mogelijk vragen van jullie te beantwoorden. Zo lijkt het net als of ik een beetje in gesprek ben met jullie! Daarom wil ik jullie vragen om hier onder je vraag te stellen, in een reactie. Bedenk vragen over dingen wat je nog niet van mij weet en waar je erg benieuwd naar bent. De leukste en orgineelste vragen ga ik binnenkort beantwoorden. Dus vraag maar raak ladies!

Lots of love, Lotte

Psst! Vanmiddag komt er nog een update online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Reactie regeltjes:
- Niet schelden en ongepaste woorden gebruiken.
- Tips zijn welkom! :)
- Niet spammen, Je kunt je site intypen bij URL wanneer je een bericht achter laat. Zo kunnen anderen op je naam klikken en worden door gestuurd naar je site.