donderdag 21 juli 2011

Win een nail art pakketje van MardyMakeUp


Nail art is helemaal hip, maar niet altijd even makkelijk. Ik vind het zelf te gek om met mijn nagels aan de slag te gaan, maar meestal wordt het niet wat. MardyMakeUp is een webshop waar ze te gekke nail art goodies verkopen. Alles wat je voor nail art nodig hebt, verkopen ze in deze shop. Ik weet dat jullie gek op nail art zijn, daarom mag ik van de shop een leuk nail art pakketje weg geven! Met dit pakketje kun je direct aan de slag en de leukste creaties op je nagels maken.


In het pakketje vind je o.a. een Dotting tool, een musthave voor nail art fans. Glitters, stickers, een vijl en nog meer! Zeker het meedoen waard.

  • Volg me op Bloglovin' en like deze post. Klik hier
  • Like de MadamLotte pagina op Facebook
  • Volg me op Twitter en tweet het volgende bericht: Win een Nail art pakketje van MardyMakeUp http://t.co/rgqFfOY Via @MadamLotte
  • Twitter is niet verplicht, dus als je geen twitter hebt kun je toch mee doen aan deze winactie.
  • Vertel mij in een comment wat jij het leukste artikel op Madam Lotte vind, van het afgelopen jaar. En vertel me ook waarom!

Ik ben weer reuze benieuwd naar jullie reacties en allemaal mee doen he! Zondag 31 Juli maak ik de winnaar bekend, tot en met zaterdag 30 juli kun je mee doen. Succes schatte boutjes! haha

Lots of love, Lotte