woensdag 20 juli 2011

Win een Sleek Original pallet & Blush in Rose gold


Yes, de eerste winactie staat online! Vanmorgen kondigde ik hem al aan en nu kunnen jullie dan echt mee doen. Ik mag van Boozyshop twee Sleek producten verloten, namelijk een Sleek pallet in Original en een blush in Rose gold. Ik als groot Sleek fan, vind deze winactie helemaal te gek! Het Original pallet van Sleek is echt een musthave, dit pallet bevat prachtige neutrale kleuren, waar je veel kanten mee op kunt. Om de look helemaal af te maken, breng je de blush van Sleek aan, in Rose gold. Psst, dit is een dupe van Nars Orgasm! Lees verder om er achter te komen, hoe je deze producten kunt winnen.

Om kans te maken op het Sleek pallet en blush, moet je een aantal dingen doen.
  • Volg me op Bloglovin' en like deze post. Klik hier
  • Volg me op Twitter en tweet het volgende bericht: Win een Sleek Original pallet en blush in Rose gold! http://t.co/vYHXJ8G Via @MadamLotte
  • Duik je make-up stash in en ga aan de slag, bedenk een zo origineel mogelijke look! Maak er een foto van en stuur hem via een email naar mij
  • Let op dat je je email adres goed in vult bij je reactie!

Edit: Stuur de foto van de look naar MadamLotte@hotmail.nl met als onderwerp: Winactie Boozyshop

Voor de dames die geen twitter hebben en toch mee willen doen, doe lekker mee. Twitter is niet verplicht. Zondag 31 Juli maak ik de winnaar bekend.

Succes ladies, kan niet wachten om jullie looks te bewonderen!

Lots of love, Lotte