vrijdag 22 juli 2011

Win een vintage rose ketting van Sieradenkistje


Vandaag alweer de derde winactie voor jullie. Dit keer mag ik een prachtige vintage pink rose ketting verloten, via Sieradenkistje.nl. Ik ben helemaal weg van deze ketting, ik heb hem dan ook zelf voor jullie uitgekozen. Ik ben gek op vintage sieraden en deze ketting is echt een pareltje. Ik heb al eerder een artikel geschreven over Sieradenkistje, deze kun je hier lezen. Ik vind het een leuke webshop, met betaalbare sieraden! Lees verder hoe je deze ketting kunt winnen.


  • Volg me op Bloglovin' en like deze post. Klik hier
  • Like de MadamLotte pagina op Facebook
  • Volg me op Twitter en tweet het volgende bericht: Win een Vintage rose ketting van Sieradenkistje http://t.co/VsV8rJz Via @MadamLotte
  • Twitter is niet verplicht, dus als je geen twitter hebt kun je toch mee doen aan deze winactie.
  • Laat een reactie achter, zodat ik weet dat je mee doet.

31 Juli maak ik de winnaar bekend, tot en met zaterdag 30 juli kun je mee doen. Doe allemaal gezellig mee, want deze ketting willen jullie vast allemaal graag winnen!

Lots of love, Lotte