vrijdag 5 augustus 2011

Budget H&M nailpolish


Naast leuke kledingstukken, verkoopt H&M ook beautyproducten. Zelf heb ik al ervaring met de nagellakjes van de H&M, waar ik altijd redelijk tevreden over was. In Den Haag liep ik tegen dit schattige setje aan, met allemaal pastel kleurige lakjes. Ik betaalde voor dit setje maar 3,95. Natuurlijk was ik wel erg benieuwd naar de kwaliteit van deze lakjes, lees verder voor mijn review.



De verpakkingen van de flesjes zijn wat klein, er zit 3.2 ml product in. Verder ziet de verpakking er prima uit, want tja, of je nou een groot of een klein flesje neemt. Meestal maak je een lakje toch niet op. Ik vind dat H&M voor een leuke kleuren combinatie gekozen, past zeker bij de trends van deze zomer. Het zijn pastel kleurtjes en vooral de zacht gele en oranje tint zijn mijn favoriet.


Dit is de kleur Coral, een lief oranje/koraal achtige kleur. Ik ben helemaal weg van deze kleur en heb hem al vaak gedragen. Alle lakjes zijn trouwens creamy, zonder shimmer of glitter. De lak is in twee laagjes volledig dekkend. Dit is absoluut één van mijn favorieten!


Naast oranje zien we deze zomer ook veel geel terug komen, Yellow is dan ook perfect voor dit seizoen. Het is een heel licht geel lakje, vergeleken met Mellow yellow van Essence is dit lakje nog een stuk lichter. Wel erg mooi!


Mint groene lakjes zijn al een trend geweest, toch vind ik dit een prachtig mint groen lakje. De kleur Mint green is in het echt trouwens wat meer groen, op de foto lijkt hij meer blauw. Een heel fris en zomers kleurtje.


En dan tot slot dit lieve, zachte, baby blauwe lakje. Dit is de kleur Light blue, zoals de naam al zegt een heel licht blauwe kleur. Ook dit lakje heeft een lekker fris kleurtje, zo'n kleurtje als dit had ik nog niet. Ik vind hem erg mooi.

Voor maar 3,95 ben ik erg tevreden met dit nagellak setje. Ze lakken fijn, dekken in twee laagjes en blijven bij mij zo'n 3 dagen goed zitten. De kleuren combinatie van dit setje vind ik ook leuk uitgekozen, allemaal pastel kleurtjes die goed bij de zomer passen. Love it!

Lots of love, Lotte