zondag 14 augustus 2011

Budget make-up producten van MAX


Ik vind het heerlijk om leuke en goede make-up producten te ontdekken en te testen die budgetproof zijn. Meestal vind ik bij Essence of Catrice genoeg leuke budgetproducten, maar het kan nóg goedkoper. Bij de Action verkopen ze make-up merk MAX, ze verkopen verschillende make-up producten (blush, oogschaduw, lipstick, lipgloss, poeders, oogpotloden). Vandaag test ik voor jullie een aantal producten van MAX uit, waaronder een oogschaduwpalletje, oogpotloden en een blush.


Bij de Action liggen de make-up producten van MAX keurig verpakt in kartonnen verpakkingen. Aan de ene kant vind ik dit netjes en hygienisch, maar aan de andere kant ook lastig. Ik kon de producten namelijk niet testen en heb ze op de gok meegenomen.



Een heel leuk product, vind ik de blushes van MAX. Ze hebben verschillende kleuren en zelf noemen ze het highlighters, maar wij weten natuurlijk dat ze blush bedoelen. Ik nam de kleur 035 Pink mee, inderdaad een roze blush. Het is een mooie roze kleur, met een lichte shimmer. De kleur vind ik trouwens ook een beetje naar het koraal neigen, een klein beetje maar. De blush zelf ik vrij poederig, maar voelt wel erg zacht aan. Onder de blush zit een handig spiegeltje en sponsje.


Ik ben behoorlijk onder de indruk van deze blush, hij is namelijk erg goed gepigmenteerd. Ik had me hier niet goed op voorbereid, dus let wel goed op dat je niet te veel van deze blush aanbrengt. De kleur is prachtig en geeft een mooie glans. Er zit trouwens 7 gram product in, redelijk veel. De blush kost 0,99




Dit oogschaduwpalletje in Black & beige vond ik er erg mooi en luxe uit zien. Voor maar 1,29 nam ik dit palletje mee. Ik vind de kleuren op het eerste gezicht goed bij elkaar passen, mooie herfst kleurtjes. Het zijn baked oogschaduws en ze raden je aan om om ze nat aan te brengen, voor een maximaal effect.


Op de bovenste rij heb ik de kleuren droog aangebracht en onder nat. De oogschaduws worden inderdaad een stuk intenser en mooier. De kleuren bevatten (wanneer je ze nat aanbrengt) behoorlijk wat pigment. Ook zitten er in de oogschaduws hele mooie shimmers. Ik heb een look gemaakt met deze oogschaduws en dit vond ik helaas een stuk lastiger werken. De oogschaduws kruimelen behoorlijk en het pigment viel op m'n ogen toch wat tegen. Wanneer ik de oogschaduw in laagjes opbouw, krijg ik wel een mooier effect.



Ik was erg benieuwd naar deze twee oogpotloden van MAX. Ze zaten samen verpakt en kosten samen maar 0,49. In het setje zit een bruin en een zwart potlood. Wat ik heel handig vind, is het punterslijpertje die in de dop zit verwerkt.


De potloden bevatten genoeg pigment en voelen prettig aan, niet te zacht en ook niet te hard. Ik vind ze erg fijn werken en ze blijven goed zitten. Ik ben alleen niet zo weg van de bruine kleur, vind het een beetje een aparte kleur bruin. Maar ze werken prima en zijn goede basic oogpotloden.



Natuurlijk ben ik direct aan de slag gegaan en heb ik met de MAX producten deze look gemaakt. Ik merk dat ik erg tevreden ben met de blush en de oogpotloden, deze kan ik jullie ook echt aanraden. De oogschaduws vind ik het mooist wanneer je ze nat aanbrengt en in laagjes opbouwt, goed blenden is wel erg belangrijk.

Budgetproof zijn deze producten zijn, ik denk dat je geen goedkopere producten kunt vinden! De kwaliteit is ook redelijk, vooral van de blush ben ik helemaal weg. Ik ben benieuwd of jullei ook ervaring hebben met make-up producten van MAX?

Lots of love, Lotte