dinsdag 30 augustus 2011

Catrice Made to stay, longlasting eyeshadow


De Modern Muse collectie van Catrice ligt in de winkels en in eerste instantie wilde ik hier niets van kopen, tot dat ik de Made to stay longlasting eyeshadows zag liggen. Het zijn een soort van mouse, romige oogschaduws met heel veel shimmer. Ze deden me een beetje denken aan de Paint pots van MAC, daarom besloot ik 040 Lord of the blings te reviewen.  



De verpakking van de Made to stay eyeshadows ziet er goed uit, glazen potjes waar je de kleur door heen kunt zien met een zwarte dop. Ik weet het trouwens niet zeker, maar bij ons lagen deze oogschaduws in het vaste assortiment, misschien blijven ze in het vaste assortiment? Er zit 5 gram product in.


De oogschaduw voelt enorm romig, een beetje mouse achtig. De kleur is vrij licht, een beetje zand kleurig met heel veel shimmer. Ik vond dit zelf de mooiste kleur, ik denk dat je deze kleur met veel oogschaduw kleuren kunt combineren, lekker basic.


De oogschaduw bevat veel pigment en een prachtige glans. Het verbaasde me echt hoe romig dit product in en hoe zacht het aanvoelt. Ik vind de kleur erg mooi!


Natuurlijk heb ik het product ook op mijn ogen getest. Ik bracht hiervoor wel eerst een oogschaduwbasis aan en daarna de Made to stay eyeshadow.


Daarna bracht ik een matte nude kleur aan over mijn gehele ooglid en een donkere kleur in mijn crease. Door de Made to stay oogschaduw eerst aan te brengen, word het effect van de andere oogschaduw veel mooier. De kleuren komen mooier naar voren en krijgen net wat extra glans en shimmer. Ik durf het product niet alleen als een basis te gebruiken, ik ben bang dat het dan als nog gaat creasen. Maar op deze manier, zoals ik het deed, kun je het product prima gebruiken. Ik vind het een leuk product, waar ik veel kanten mee op kan. Of hij echt op de Paint pots van MAC lijkt, dat kan ik niet zeggen, ik heb zelf namelijk nog geen Paint pot van MAC. Wel ben ik over dit product zeer tevreden. Modern Muse Made to stay longlasting eyeshadow 3,49

Lots of ove, Lotte