zaterdag 27 augustus 2011

Chilly, durf jij echte frisheid aan?


Advertorial

We wassen ons lichaam met douchegel, poetsen onze tanden met tandpasta en onze haren met shampoo, maar waarom zouden we geen speciaal product voor onze intieme zone gebruiken? Chilly biedt verschillende producten voor de dagelijkse uitwendige verzorging van je intieme zone. Hiermee voel je je elke dag schoon en fris. Chilly is een wasgel voor je vagina en helpt de natuurlijke belans te behouden. Je kunt Chilly nu gratis proberen! Vraag hier de gratis sample (50ml) aan en ontvang een kortingsbon t.w.v. €1,50 voor je eerstvolgende aankoop bij Kruidvat of Trekpleister! Lees verder voor mijn review.

Misschien keek je eerst wat raar op toen je las waar dit review over gaat, maar waarom zou dit een vreemd product zijn? Het verzorgen van mijn lichaam is voor mij erg belangrijk en daar hoort dit product ook bij.



Een wasgel speciaal voor je intieme zone, ik had er wel eens van gehoord, maar had hier nog geen ervaring mee. Ik was mij daar gewoon met water en dat ging altijd prima. Maar soms heb je gewoon momenten dat je wel wat extra frisheid kan gebruiken, daar lijkt mij dit product erg fijn voor. De Chilly wasgel is verrijkt met een formule van menthol, dit geeft je dus letterlijke frisheid.



Ik vond het best spannend om dit product te testen. De Chilly wasgel ziet er groen uit en wanneer je het met water laat schuimen, is het klaar om je intieme zone te wassen. Ik wist niet goed wat ik kon verwachten, maar het voelde heel koud, fris en schoon aan. Ik vond het gevoel eerst wel wat apart, het is echt super koud! Maar ik voelde me een hele lange tijd fris en schoon, dat was erg prettig. Ik vind het een prima product om je vagina mee te reinigen, vooral op momenten wanneer je dat echt even nodig hebt. Wanneer je bijvoorbeeld ongesteld bent of bent wezen sporten, dan kun je wel wat extra frisheid gebruiken.


Alle producten van Chilly hebben pH waarde 5 wat gelijk is aan de pH waarde van je vagina. Chilly helpt je hierdoor je natuurlijke balans van je vagina te behouden. De producten van Chilly zijn hypoallergeen en gynaecologisch getest, ze zijn daarom veilig voor dagelijks gebruik. Meet weten, lees er alles over op de Chilly.nl

Lots of love, Lotte