woensdag 17 augustus 2011

Complete look van 17 augustus


Vandaag wil ik weer eens mijn complete look met jullie delen en daarmee bedoel is zowel mijn outfit als mijn make-up. Het voor mij een rustig dagje, ik moet vanmiddag werken en vanavond ga ik naar een vriendin. Mijn outfit is vrij basic en mijn make-up ook, maar ik vind het een geslaagde look. Lees verder voor meer foto's en foto's van mijn make-up look.



Ik heb mijn ooglook gemaakt met het Oh so special pallet van Sleek, dit is echt een favoriet van mij. Ik vind het mooi om roze tinten met bruin te combineren, als lijntje heb ik met een zwart oogpotlood een lijntje gezet en af gemaakt met mascara. Op mijn lippen draag ik een Colorsensational lipstick van Maybelline in Juicy Bubblegum.


De producten die ik gebruikt heb voor deze look. Oh so special pallet van Sleek, Juicy Bubblegum van Maybelline en Blush soufflé van Essence. Op mijn nagels draag ik een roze lakje van OPI, Japanese Rose Garden.



Mijn outfit van vandaag, heel basic en comfy. Ik draag een jegging van de H&M, een shirtje met strikjes van de H&M en mijn nieuwe Uggs. Ik ben gewoon gek op mijn Uggs en het kan me eigenlijk niet schelen dat het nu nog zomer is, ik draag ze gewoon al lekker ;) Ik draag er een vintage armbandje bij.

Dit is mijn look vandaag en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden? Wat dragen jullie vandaag?

Lots of love, Lotte