woensdag 10 augustus 2011

Een schoonheidsslaapje met Silkkiss


Wie wil er nou niet wakker worden zonder haar dat alle kanten op staat en een zijdezachte huid? Je kent het vast wel, je wordt wakker met allemaal slaaplijnen in je gezicht en een warrig kapsel. SilkKiss heeft de perfecte oplossing voor het verouderen van huid en haar. Een hoofdkussensloop van luxe 16 momme, 100% natuurlijke moerbeizijde. Dit kussensloop zorgt er voor dat je wakker wordt met een fris gevoel en een gave huid. Benieuwd naar mijn ervaringen? Lees dan snel verder.  


Silkkiss ontwierp een zijden kussen, maar waar zorgt deze kussen allemaal voor? Ik heb het voor jullie uitgezocht.

De Silkkiss kussenhoes werkt tegen veroudering. Het is wetenschappelijk bewezen dat zijde het verouderen van de huid tegen gaat. Zijde bevat, net als onze eigen huid, proteïne en 18 onmisbare aminozuren. Aminozuren gaat veroudering in de gezichtshuid tegen en hebben een kalmerende invloed op ons zenuwstelsel. Zijde bevat ook natuurlijke eiwitcellen, die helpen de eerste verschijnselen van ouderdom te vertragen.

Zijde is een natuurlijke warmeregelaar en zorgt voor de juiste lichaamstemperatuur. Dit betekend dat het in de kou verwarmend werkt en in de warmte verkoelend. Op deze manier bespaar je energie en heb je een betere nachtrust.



Ik ben al mijn hele leven asmatisch en ik ben voor veel stoffen alergisch, zijde gaat van nature allergieën tegen. Het helpt tegen een gevoelige, droge of jeukerige huid. Dat is voor mij echt een uitkomst. Na grondige testen is bewezen dat SilkKiss zijden kussenslopen een effectieve, chemisch vrije barrière zijn voor hedendaagse allergieën zoals stofmijten en huisdier roos.

In tegenstelling tot katoen, absorbeerd zijde geen vocht. Dit zorgt voor een betere werking van nachtcrémes en hydratatie van de gezichtshuid, wat acné voorkomt. Katoen mag dan zacht aanvoelen, maar de vezel tast de individuele haren aan, en veroorzaakt schade en breuk. Zijde gaat daarnaast ook verdunning van het haar tegen. Weg met dat pluishaar!



Ik heb de zijden kussensloop nu een langere tijd getest en ik ben zeker onder de indruk. In eerste instantie ging ik er van uit, dat ik weinig verschil zou merken. Maar mijn huid voelt zeker gladder aan, zonder slaaplijnen. Mijn haar zit ook minder warrig, is minder snel vet en voelt zachter aan. Dit zijn mijn ervaringen met de Silkkiss zijden kussen en ik ben zelf erg tevreden. Ik vind het daarbij ook prettig dat deze zijdenkussensloop geschikt is voor astma patienten, ik heb er zeker baat bij.

Speciaal voor mijn bezoekers heb ik een kortingscode gekregen, voor 15% korting op alle Silkkissproducten. Vul de kortingscode MadmLSlk01 in, hij is te gebruiken t/m 21 augustus. Een Silkkiss zijdenkussensloop is te koop van af 22,50.

Lots of love, Lotte