zaterdag 6 augustus 2011

Fashion inspiratie #1


Ik vind het heerlijk om op internet prachtige foto's te bekijken, ik raak hierdoor geinspireerd en het liefst deel ik elke foto waar ik van kan genieten. Daarom bedacht ik om eens in de zoveel tijd wat inspiratie foto's bij elkaar te verzamelen en met jullie te delen. De foto's die je ziet komen allemaal van Weheartit, een te gekke site met prachtige foto's. In dit artikel wil ik jullie mijn fashion inspiratie foto's laten zien. Het wil niet zeggen dat ik al deze kleding items zou dragen, maar ik vind ze wel erg mooi en ik kan echt van deze foto's genieten. Een artikel met vooral veel foto's, lees verder voor mijn fashion inspiratie #1.


Lekker zomers

Stoere chick

Wauw, deze outfit vind ik echt te gek. Mooie neutrale kleuren!





Door deze outfit krijg ik echt zin om vaker kleur te gaan dragen!

Prachtige, jeans blauwe tas



High heels met studs <3




Als afsluiter deze gave heels met allemaal steentjes, love it!

Dit was mijn eerste fashion inspiratie artikel, ik ben benieuwd of jullie dit leuk vonden. Ook ben ik erg benieuwd wat jullie favoriete foto van hierboven is, laat het me weten in een reactie. Ik zal binnenkort ook een artikel online zetten met beauty inspiratie, dat wordt eye candy!

Lots of love, Lotte